Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Jeg har møtt en person jeg har en kraftig forbindelse med. Så kraftig at vi kan kommunisere på avstand ved å bare snakke. Vi kan høre stemmen til hverandre på avstand. Jeg har sett bevegelsene til personen gjennom en dør. Når vi var i samme rom ble vi trekt mot hverandre som magneter (dette kjentes virkelig fysisk). Vi kjente hverandre igjen. Ekstrem de ja vu. Vet hva den andre tenker og føler osv. Noen ganger når vi fikk øye kontakt stoppet tiden bokstavelig talt. Og alt inn i rommet forsvant, og lydene i rommet forsvant. Alt som var synlig var øynene, og i dette øyeblikket stoppet tiden. Det gikk i sakte film. Elsker denne personen like mye som min pappa selv om jeg ikke kjente han så godt da. Elsket han over alt på jord med en gang. Altså helt sykt. Hva tenker dere om dette? Flere som har opplevd dette? Vil gjerne høre andres meninger da dette var en  utrolig sterk opplevelse for meg.

Anonymkode: 1e547...479

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenk om dette er noe som kun du følte og at det er ren ønsketenkning det er snakk om her? Det kan det faktisk godt være. 

Anonymkode: 41df1...83b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om dette er noe som kun du følte og at det er ren ønsketenkning det er snakk om her? Det kan det faktisk godt være. 

Anonymkode: 41df1...83b

Jeg opplevde det som totalt virkelig til å ta og føle på. Men hvem vet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjenner meg igjen. Det føles som om vi har kjent hverandre hele livet, trenger ikke forklare noenting.

Vi er begge empater/høysensitive - tror det har noe med saken å gjøre. Men ikke bare, for det er ikke sånn med andre.

Det er ren sterk kjærlighet og glede over at den andre er til. Som om vi har en kropp.

Endret av Syngemann
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Syngemann skrev:

Kjenner meg igjen. Det føles som om vi har kjent hverandre hele livet, trenger ikke forklare noenting.

Vi er begge enpater/høysensitive - tror det har noe med saken å gjøre. Men ikke bare, for det er ikke sånn med andre.

Det er ren sterk kjærlighet og glede over at den andre er til. Som om vi har en kropp.

Ja det er som man er en og samme person nesten. Kan du utdype litt mer? Har du de samme rare opplevelsene som jeg beskriver over? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Syngemann skrev:

Vi er begge enpater/høysensitive - tror det har noe med saken å gjøre. Men ikke bare, for det er ikke sånn med andre.

Kjærligheten er helt enrom❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folkens. Jeg har ikke kontakt med denne mannen i dag. Noen som har opplevd dette som valgte bort personen? Hvorfor? 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har ikke opplevd å kunne snakke sammen på avstand sånn som en snakker til vanlig. Eller om jeg faktisk kan se bevegelsene hennes gjennom en vegg. Resten har jeg opplevd. Det er som om vi møtes og kjenner hverandre uten at kroppene i seg selv er viktige. Vi flyter i hverandre. er hverandre. 100% tillit og kjærlighet. Har også opplevd at øyekontakten er eneste felles holdepunkt, resten er i hverandre og "kjærlighetsrommet" rundt oss. Kjærlighetsrommet er oss. 

Endret av Syngemann
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Syngemann skrev:

Jeg har ikke opplevd å kunne snakke sammen på avstand sånn som en snakker til vanlig. Eller om jeg faktisk kan se bevegelsene hennes gjennom en vegg. Resten har jeg opplevd. Det er som om vi møtes og kjenner hverandre uten at kroppene i seg selv er viktige. Vi flyter i hverandre. er hverandre. 100% tillit og kjærlighet. Har også opplevd at øyekontakten er enste felles holdepunkt, resten er i hverandre og "kjærlighetsrommet" rundt oss. Kjærlighetsrommet er oss. 

Kjente du at du ble dratt mot personen som en magnet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Syngemann skrev:

Ja. 

Hvilket forhold har du til denne personen i dag? Har dere kontakt? Ville du bli sammen med henne?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Jeg har møtt en person jeg har en kraftig forbindelse med. Så kraftig at vi kan kommunisere på avstand ved å bare snakke. Vi kan høre stemmen til hverandre på avstand. Jeg har sett bevegelsene til personen gjennom en dør. Når vi var i samme rom ble vi trekt mot hverandre som magneter (dette kjentes virkelig fysisk). Vi kjente hverandre igjen. Ekstrem de ja vu. Vet hva den andre tenker og føler osv. Noen ganger når vi fikk øye kontakt stoppet tiden bokstavelig talt. Og alt inn i rommet forsvant, og lydene i rommet forsvant. Alt som var synlig var øynene, og i dette øyeblikket stoppet tiden. Det gikk i sakte film. Elsker denne personen like mye som min pappa selv om jeg ikke kjente han så godt da. Elsket han over alt på jord med en gang. Altså helt sykt. Hva tenker dere om dette? Flere som har opplevd dette? Vil gjerne høre andres meninger da dette var en  utrolig sterk opplevelse for meg. Vi avsluttet kontakten, og har ikke hatt kontakt siden.

Anonymkode: c6dc1...049

Skrevet (endret)

Jeg har også opplevd at "hun" bevegde kroppen min, og hun opplevde det samme.
Det som har gjort mest inntrykk er nok at når vi er sammen, er det som om vi har kjent hverandre tett i 30 år. Som i et forhold.
En grunn til at vi ikke ble sammen er at jeg var/er i et forhold.

Vi møtes av og til.

Heier på hverandre i kjærlighet.

Det er som å møte en ex fra et tidligere liv.

Endret av Syngemann
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 
Jeg har møtt en person jeg har en kraftig forbindelse med. Så kraftig at vi kan kommunisere på avstand ved å bare snakke. Vi kan høre stemmen til hverandre på avstand. Jeg har sett bevegelsene til personen gjennom en dør. Når vi var i samme rom ble vi trekt mot hverandre som magneter (dette kjentes virkelig fysisk). Vi kjente hverandre igjen. Ekstrem de ja vu. Vet hva den andre tenker og føler osv. Noen ganger når vi fikk øye kontakt stoppet tiden bokstavelig talt. Og alt inn i rommet forsvant, og lydene i rommet forsvant. Alt som var synlig var øynene, og i dette øyeblikket stoppet tiden. Det gikk i sakte film. Elsker denne personen like mye som min pappa selv om jeg ikke kjente han så godt da. Elsket han over alt på jord med en gang. Altså helt sykt. Hva tenker dere om dette? Flere som har opplevd dette? Vil gjerne høre andres meninger da dette var en  utrolig sterk opplevelse for meg. Vi avsluttet kontakten, og har ikke hatt kontakt siden.

Anonymkode: c6dc1...049

Ja, opplevd flere ganger. Enkelte typer match har den effekten. 

Anonymkode: 1c958...144

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Jeg har møtt en person jeg har en kraftig forbindelse med. Så kraftig at vi kan kommunisere på avstand ved å bare snakke. Vi kan høre stemmen til hverandre på avstand. Jeg har sett bevegelsene til personen gjennom en dør. Når vi var i samme rom ble vi trekt mot hverandre som magneter (dette kjentes virkelig fysisk). Vi kjente hverandre igjen. Ekstrem de ja vu. Vet hva den andre tenker og føler osv. Noen ganger når vi fikk øye kontakt stoppet tiden bokstavelig talt. Og alt inn i rommet forsvant, og lydene i rommet forsvant. Alt som var synlig var øynene, og i dette øyeblikket stoppet tiden. Det gikk i sakte film. Elsker denne personen like mye som min pappa selv om jeg ikke kjente han så godt da. Elsket han over alt på jord med en gang. Altså helt sykt. Hva tenker dere om dette? Flere som har opplevd dette? Vil gjerne høre andres meninger da dette var en  utrolig sterk opplevelse for meg. Savner han utrolig mye. Har ikke sett han på 5 år.   Vi brøt kontakten. Og har ikke snakket siden 😕 

Anonymkode: d80c3...a23

Skrevet

Ring en psykolog du. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Har du vurdert å oppsøke hjelp? 

Anonymkode: 15ff7...220

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Syngemann skrev:

Jeg har også opplevd at "hun" bevegde kroppen min, og hun opplevde det samme.
Det som har gjort mest inntrykk er nok at når vi er sammen, er det som om vi har kjent hverandre tett i 30 år. Som i et forhold.
En grunn til at vi ikke ble sammen er at jeg var/er i et forhold.

Vi møtes av og til.

Heier på hverandre i kjærlighet.

Det er som å møte en ex fra et tidligere liv.

Okey🙂 hva mener du med at hun bevegde kroppen din? Noe lignende skjedde med meg og. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Okey🙂 hva mener du med at hun bevegde kroppen din? Noe lignende skjedde med meg og. 

Jeg sendte en tanke til han om at jeg ville dele livet med han og hvor mye jeg elsker han. Da så jeg han sitte i sofan og begynte å gråte fordi han ble rørt til tårer. Brystkassen hans bevegde seg sinnsykt høyt opp og ned (så rørt ble han). Det som skjedde da var at brystkassen min hoppet opp og ned også. Jeg så faktisk på det, hoppet høyt. Det var helt utrolig. Aldri opplevd før. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Forsøk på forklaring:

Det var som hun var inni meg, som en varm kjærlighetskraft bevegde kroppen min. Armene bevegde seg. Stemmen min lagde lyder fordi jeg fikk gode rykninger i kroppen. Det jeg brukte viljen min til, var å prøve å holde balansen. Men så holdt hun meg i skulderen, så da falt jeg ikke.

Endret av Syngemann
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...