Areola Skrevet 15. juni 2005 #1 Skrevet 15. juni 2005 Ble sykemeldt i går, ut uka, pga magevirus.. Men nå er jeg blitt bedre og har planer om å gå på jobb i morgen. Skal jeg gjøre noe ang. sykemeldingen da? Skal jeg skrive noe på skjemaet jeg skal levere, kontakte legen min, eller hva? Visste ikke helt under hvilket tema jeg skulle ta det under, blir vel flytta hvis det var feil..
Gjest Søvnløs Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 Jeg tror ikke du har lov til å gå på jobb under en sykemeldingsperiode. Da må du i så fall snakke med legen først, og få ham til å skrive en sykemelding.
Gjest Gjestegjest Skrevet 16. juni 2005 #3 Skrevet 16. juni 2005 Jeg tror ikke du har lov til å gå på jobb under en sykemeldingsperiode. Da må du i så fall snakke med legen først' date=' og få ham til å skrive en sykemelding.[/quote'] Ellers friskmelding?
aline Skrevet 16. juni 2005 #4 Skrevet 16. juni 2005 tror nok også jeg ville tatt kontakt med legen igjen å snakke med ham om det. er han enig i at du kan gå på jobb i morgen så skriver han vel en friskmelding. vil han du skal holde deg hjemme likevel, så bør du vel det. man kan gå tilbake for tidlig også, og bli dårlig igjen.
Areola Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2005 men.. jeg gikk på jobb i dag :oops: det skal sies at legen jeg var hos ga meg sykemelding med en gang, kun fordi kjæresten min var innom rett før meg med samme sykdom, bare litt verre. Jeg hadde allerede vært syk en uke før jeg gikk til legen, det var egentlig bare krampene i magen som plaget meg, men så fort jeg hadde satt meg i stolen der inne hadde han skrevet ut en sykemelding.. får ringe legen...
sandra++ Skrevet 16. juni 2005 #6 Skrevet 16. juni 2005 Jeg har nå fått beskjed av legen at "føler du deg bedre" går du på jobb. Det er jo noe med at føler vi på kroppen at vi orker og gå,er det ikke nødvendig og holde seg hjemme fordi du har fått sykemeld. Stå på - godt å høre du ble fort frisk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå