Gå til innhold

Har noen handlet fra denne nettbutikken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eurotoys.net

hvordan opplever dere den i forhold til frakt og levering (tidsmessig)

har leitet etter noen spesifikke bursdags ønsker, og ønsker glede litt ekstra indiske tider 🙂

Anonymkode: 7ace0...9a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en dansk nettbutikk og du må betale toll i tillegg

Anonymkode: 6d4e0...bca

AnonymBruker
Skrevet

Det var det jeg tenkte 🙄 hvordan regner jeg ut tollen, har ikke satt meg inn den biten enda🙈

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var det jeg tenkte 🙄 hvordan regner jeg ut tollen, har ikke satt meg inn den biten enda🙈

Du finner importkalkulator på toll.no

Anonymkode: 6d4e0...bca

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte en tripp trapp stol der for noen år siden. Rask levering og de var rimelige. Men ja, det er toll. Jeg aner ikke hvorfor jeg bestilte derfra, kunne like gjerne kjøpt den her i Norge. Prisen ble den samme. 😆 var ikke så god på shopping. Det skulle være gave til en nevø, og jeg bare googlet og tok det første som kom opp. 

God service. Fikk med en liten pakke med klosser i ekstra gave. (Mulig pga jul)

Anonymkode: 7abf1...e88

Skrevet

Jeg har handlet der flere ganger :) Varene kom på en ukes tid. Du får tollkostnader (som flere andre her skriver) og vær obs på at du også må betale moms (25%) og frakt i tillegg.

Eksempel: Jeg kjøpte en leke som inkludert frakt kostet 1000 kr. Da måtte jeg i tillegg betale 250 kr i moms og 150 kr i tollgebyr. Totalprisen ble 1400 kr.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg så en vare på denne siden jeg vurderer å kjøpe. Siden er på norsk og det oppgis mva. Da blir det vel ikke ekstra toll og moms i tillegg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...