AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Jeg lurer på om noen har erfaring med å utføre intimbarbering på hverandre. Har lyst å spørre partner om dette men syns det er litt flaut. Noe par som barberer hverandre for litt ekstra luksus ? Anonymkode: f2add...b1e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om noen har erfaring med å utføre intimbarbering på hverandre. Har lyst å spørre partner om dette men syns det er litt flaut. Noe par som barberer hverandre for litt ekstra luksus ? Anonymkode: f2add...b1e Det er litt flaut😅 men min mann hjelper meg av og til😂 det begynte når var gravid og ikke kunne se hønemor Anonymkode: 5c61e...62e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Kanskje gjøre "litt mer" ut av det og be partneren ta på seg sykepleier uniform eller legefrakk?...... Anonymkode: f2add...b1e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 Ikke flaut synes jeg. Min mann foreslo det først, og hvorfor ikke? Han bruker god tid, og koser like mye som barberer, og det er litt luksus ja. Nevnte det for venninner en gang, og sa på spøk at jeg kunne leie ham ut til å barbere dem for 2000 kr. Det syntes de var billig, om det inkluderte barbering og kos. Var altså bare en spøk, men viser jo at kvinner gjerne er positive til noe slikt. Anonymkode: 4b133...dfd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå