Gå til innhold

David Icke har snakket om det som skjer nå lenge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har snakket om et Orwellisk samfunn, om kontantfritt allerede i 1993, han har snakket om en kollaps av økonomien og at de vil ha på plass en ny økonomi for å "redde" oss, og vi kommer til å overgi mer og mer rettigheter osv. Alt dette skjer foran øynene våre under dekke av "virus".

For ordens skyld, jeg tror absolutt at viruset finnes, og det kan godt være at det er av den mer aggressive varianten, men det scenarioet som utspiller seg med tvungen sosial distanse, tvungen karantene, folk skal angi hverandre, det kommer mer overvåkning, økonomien kollapser, små selskaper går under osv., skjer jo like fullt.

Anonymkode: dd7f4...712

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Konspirasjonsteoretiker er virkelig på banen nå om dagen!! 

Anonymkode: b569b...0fa

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Så folk har forutsett at det vil komme en ny pandemi en dag? Sjokk! 

Anonymkode: f82c7...eee

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke ta den mannen seriøst pga. reptilteoriene hans.

Anonymkode: 022a4...027

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ville jeg bli tatt seriøst hadde jeg ikke bist til David Icke. George Orwell var første kjente inne på dette her, derav betegnelsen "Orwellisk". 

Andre mer respekterte folk, bla. samfunnsøkonomer har snakket om den økonomiske kollapsen. 

Det sagt, to ord: FEMA CAMPS 

Anonymkode: ea7d5...ca1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest Icke, vet ikke hvor mange andre her som har gjort det. Og jeg kan si at det jeg leste for mange år siden skjer nå. Han sier Kina er modellen, det er det Kinesiske og Nord-Koreanske samfunnet vi skal få her, et teknokrati som overvåker og passer på alle så de gjør det "riktige". Det kommer hit nå, og hvorfor? Fordi nå kommer det til å se ut som det de gjør i Kina virker mot "pandemien", så folk kommer til å skrike om mer kontroll her også. Fordi de er i fanget i primalfrykt som er skapt av media. TS

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Og hvem står bak? Ifølge Icke er det hamskiftende interdimensjonale bloddrikkende øgler fra verdensrommet 😁

Anonymkode: cdc47...a58

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville jeg bli tatt seriøst hadde jeg ikke bist til David Icke. George Orwell var første kjente inne på dette her, derav betegnelsen "Orwellisk". 

Andre mer respekterte folk, bla. samfunnsøkonomer har snakket om den økonomiske kollapsen. 

😣😣😣

Anonymkode: 4e1bf...fb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hvem står bak? Ifølge Icke er det hamskiftende interdimensjonale bloddrikkende øgler fra verdensrommet 😁

Eller psykopater? De er jo like følelsesløse som reptiler. TS

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det har han gått bort fra for mange år siden.

Anonymkode: 2c2c7...7d1

AnonymBruker
Skrevet

Det siste man trenger nå er konspirasonsteori fra rasister.  Fjene dette tull.....

Anonymkode: 22f1b...e86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det siste man trenger nå er konspirasonsteori fra rasister.  Fjene dette tull.....

Anonymkode: 22f1b...e86

Hvem er rasist? Og de såkalte konspirasjonsteoriene skjer rett foran nesa di nå. TS

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Han har snakket om et Orwellisk samfunn, om kontantfritt allerede i 1993, han har snakket om en kollaps av økonomien og at de vil ha på plass en ny økonomi for å "redde" oss, og vi kommer til å overgi mer og mer rettigheter osv. Alt dette skjer foran øynene våre under dekke av "virus".

For ordens skyld, jeg tror absolutt at viruset finnes, og det kan godt være at det er av den mer aggressive varianten, men det scenarioet som utspiller seg med tvungen sosial distanse, tvungen karantene, folk skal angi hverandre, det kommer mer overvåkning, økonomien kollapser, små selskaper går under osv., skjer jo like fullt.

DI er splitter spenna gæærn og har vært det lenge. 

Anonymkode: b9854...81b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest Icke, vet ikke hvor mange andre her som har gjort det. Og jeg kan si at det jeg leste for mange år siden skjer nå. Han sier Kina er modellen, det er det Kinesiske og Nord-Koreanske samfunnet vi skal få her, et teknokrati som overvåker og passer på alle så de gjør det "riktige". Det kommer hit nå, og hvorfor? Fordi nå kommer det til å se ut som det de gjør i Kina virker mot "pandemien", så folk kommer til å skrike om mer kontroll her også. Fordi de er i fanget i primalfrykt som er skapt av media. TS

Noen postet nettopp denne artikkelen, dette er jo NØYAKTIG det som jeg peker på over.

Her kommer Solheim med Kina, Sør-Korea og Singapore og deres "sterke lederskap" som argument for å bytte ut demokratiet med diktatur!
https://www.nrk.no/ytring/vi-trenger-ikke-finne-opp-hjulet-pa-nytt_-vi-trenger-a-laere-fra-asia-1.14955839

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har han gått bort fra for mange år siden.

Anonymkode: 2c2c7...7d1

Høres betryggende ut...

Anonymkode: 16a04...17e

AnonymBruker
Skrevet
På 22.3.2020 den 18.47, AnonymBruker skrev:

Ja både Orwell og Huxley var nok innvidd i dette, men ingen av dem har sagt at det de skrev var mer enn fiksjon.

"George Orwell, (real name Eric Blair), was educated at Eton College, a well known Illuminati education center – it has produced 19 British Prime Ministers including David Cameron. While at Eton, Orwell was taught French by Aldous Huxley, it was here they became lifelong friends. Huxley, who was also the author of another interesting book, ‘Brave New World’, introduced Orwell to the Fabian society."
http://www.conspiracytruths.co.uk/georgeorwell1984.html

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som alle de "ekspertene" som hele tiden snakker om at en eller annen gang så kommer det sannsynligvis en ny finansiell "crack" som kommer til å gå veldig kraftig ut over hele verdensøkonomien.                                

Burde virkelig ikke komme som noen gigantisk bombe det der altså...    

Anonymkode: 24bea...997

Tror ikke du skjønner detaljrikdommen i denne "spådommen". Det er heller ikke en spådom, det er planer som har vært klare lenge og som blir virkelighet nå. TS

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer jo nå. Hvorfor er vi så blinde? Er mest behagelig å ikke tro på det. Vi vil jo ha den levestandarden vi har skapt videre. Men ja, dette skjer og det blir stygt. 

Anonymkode: 2392c...14d

• Liker 3
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

I går var denne live-sendingen den nest mest sette sendingen på youtube. 340 000 mennesker rakk å se den før den ble tatt ned uten begrunnelse. En kortere versjon ble lastet opp, for så å bli tatt ned uten begrunnelse den også. Icke snakker her IKKE om øgler, men om hvordan menneskerettighetene våre og friheten vår blir tatt fra oss mens vi ser på. Hvorfor ble den tatt ned?

https://londonreal.tv/the-coronavirus-conspiracy-how-covid-19-will-seize-your-rights-destroy-our-economy-david-icke/?fbclid=IwAR0bgGck74T1g5JQtea3_nRJ9Krx8298ZbYqTU37e0vYg7FX0mX2o_udPl0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt... ' Conspiritist'...Well done! 

Anonymkode: 652d3...238

• Opprett ny...