Quinden Skrevet 15. juni 2005 #1 Skrevet 15. juni 2005 Hei Noen glupinger her som vet om en kan lagre en powerpointoppgave på diskett. Skal tas med på eksamen så jeg vil bare være 100% sikker på at det fungerer. Takk for svar!
Rapitap Skrevet 15. juni 2005 #2 Skrevet 15. juni 2005 Om ppt filen er mindre enn 1,44 MB så kan du, men det tviler jeg på.
Cronos Skrevet 15. juni 2005 #3 Skrevet 15. juni 2005 Ja, diskett er litt upraktisk. Prøv heller med en usb pendrive (også kjent som thumbdrive, minnepinne, usbplugg, etc).
Quinden Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2005 Ja' date=' diskett er litt upraktisk. Prøv heller med en usb pendrive (også kjent som thumbdrive, minnepinne, usbplugg, etc).[/quote'] Unnskyld .... h va er det? Hva skjer hvis det er for stort dokument? Ja, jeg er "dum", men har ikke helt peiling på powerpoint... Kan dere hjelpe, eksamen i morgen
Gjest *Snart medlem* Skrevet 15. juni 2005 #5 Skrevet 15. juni 2005 Hvis Powerpoint-presentasjonen er for stor, passer den ikke inn på disketten som kun tar 1,4 MB. Men en USB-plugg/minnepinne (hva man nå velger å kalle den) tar mye mer. Det er en sånn som dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305763&cks=PRL Du kan kjøpe den i de fleste butikker som selger noe som har med data å gjøre.
Grooo Skrevet 15. juni 2005 #6 Skrevet 15. juni 2005 Alle slags filer kan lagres på diskett, det er størrelsen det kommer ann på. Og: Hvis fila får plass på en diskett, så lag to - tre like disketter, det skjer stadig noe "kluss" med disketter, de er ikke trygge å lagre på. Jeg jobber på vgs, og en av elevene fikk ødelagt hele sin eksamen på mandag fordi hun hadde lagret på diskett og ikke hadde backup, og disketten virket "plutselig" ikke lenger på eksamensdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå