Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i karantene, og kan ikke kjøpe gravidtest. Og det er ikke noe jeg har lyst til å be andre kjøpe til meg. Mensen pleier alltid å være nøyaktig, men nå er jeg 2 dager for sen. Prøvde å ta en eggeløsningstest siden jeg har lest at det fungerer nesten likt. Men den var negativ. Kan jeg fortsatt være gravid? Eller er jeg bare sen? Noen erfaringer 😅 

Har til info bestillt nye tester, men det kan ta tid å få de hit. 

Anonymkode: 6f51e...7e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er bare sen

Anonymkode: 8e39f...a3e

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er bare sen

Anonymkode: 8e39f...a3e

Søren og.. Var det jeg tenkte, men hadde et lite håp 😔

AnonymBruker
Skrevet

Selv om du er i karantene, kan du forøvrig fortsatt kjøpe deg graviditetstest. Kjøper du på babyplan.no får du det levert på døra. 

Anonymkode: 78ced...322

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i karantene, og kan ikke kjøpe gravidtest. Og det er ikke noe jeg har lyst til å be andre kjøpe til meg. Mensen pleier alltid å være nøyaktig, men nå er jeg 2 dager for sen. Prøvde å ta en eggeløsningstest siden jeg har lest at det fungerer nesten likt. Men den var negativ. Kan jeg fortsatt være gravid? Eller er jeg bare sen? Noen erfaringer 😅 

Har til info bestillt nye tester, men det kan ta tid å få de hit. 

Første gang jeg var gravid fant jeg det ut fordi jeg hadde positive eggløsningstester 4 dager på rad, men vet ikke hvor langt jeg var på vei! Har hørt at eggløsningstest slår ut mye senere på graviditet enn graviditetstest gjør, så det er fortsatt håp! 🤞🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...