AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Han vil knulle , men jeg vil ikke det enda. Han runket mens jeg så på og kom. Jeg tenker at jeg skal suge ham. For å fortsatt være venner i tilfeldig jeg trenger hans hjelp en dag. Det er greit for meg, men hva synes dere om det? Anonymkode: c90c4...fa4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Kom du mens han runket? Så spennende! Tok du på deg selv samtidig? Om du ønsker å suge ham, er det vel bare å gjøre det? Selvfølgelig om dette også er noe han ønsker. Men du virker ganske ung, så du bør kanskje tenke gjennom det her litt. Og om du ikke ønsker å knulle ennå, er det bare å vente Du skal ikke gjøre noe (seksuelt) du ikke vil eller føler at du er klar for. Anonymkode: b4044...4c5 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Han vil knulle , men jeg vil ikke det enda. Han runket mens jeg så på og kom. Jeg tenker at jeg skal suge ham. For å fortsatt være venner i tilfeldig jeg trenger hans hjelp en dag. Det er greit for meg, men hva synes dere om det? Anonymkode: c90c4...fa4 Så han har ikke kuttet deg ut helt altså, da du fortalte ham at sex er kun for kjærester? Jeg synes du skal spre beina dine, jeg. Anonymkode: 4717a...e2c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så han har ikke kuttet deg ut helt altså, da du fortalte ham at sex er kun for kjærester? Jeg synes du skal spre beina dine, jeg. Anonymkode: 4717a...e2c Sitter han der og gliser nå siden jeg har skiftet meninger og vil suge ham? Bare fordi at jeg ikke vil miste ham som en venn? Kjenner jeg deg forresten? Anonymkode: c90c4...fa4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 51 minutter siden, AnonymBruker said: Sitter han der og gliser nå siden jeg har skiftet meninger og vil suge ham? Bare fordi at jeg ikke vil miste ham som en venn? Kjenner jeg deg forresten? Anonymkode: c90c4...fa4 Du setter deg i en posisjon der han har maktovertaket. Er det dét du vil? Dere ender ikke opp som kjærester uansett. Han kommer kun til å utnytte deg. Anonymkode: 4717a...e2c
Gjest Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Anki, mod
Anbefalte innlegg