AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 På min arbeidsplass er det innført en vaktordning. Hver dag skal en person være på kontoret for å ta imot bud/telefoner. I mitt team er vi 5 stykker. Jeg har to barn, ett i 6 klasse og en ungdom på ungdomskolen. Kollegaene mine har ikke barn som bor hjemme lenger. To av mine kollegaer ønsker å være på kontoret så mye som mulig, da de syns det er deilig å komme seg litt ut. Hjemme hos oss er det for tiden ett helvete. Min eldste har en svak diagnose og trenger hjelp. Min mann har en samfunnskritisk jobb og må være på jobb hver dag. Til tross for at jeg har fortalt om at det er slitsomt hjemme får jeg ikke gehør for at jeg ønsker å ha hjemmekontor. Har jeg noen krav med tanke på at jeg er den eneste som har barn hjemme? Barna er 11 og 14. Og det er desverre ikke 11 åringen som trenger hjelp, han klarer seg, men 15 åringen. Anonymkode: 20636...13e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Om du selv ikke har en samfunnskritisk jobb, så kan du vel bruke sykt barn-dager (for 11-åringen, selv om det er en på 15 du egentlig vil passe på), feriedager eller permisjon uten lønn? Anonymkode: c0370...ad3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Hva om du bare bytter med en av de som vil være på jobb likevel? Hvorfor skulle det gjøre noe? Anonymkode: 2db0b...831 1
Anbefalte innlegg