AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Hva kan jeg gi i bursdagsgave til bonussønnen min? Han blir 12 år, liker å game, og har nylig interessert seg for fotball. Har dere noen tips om hva jeg kan kjøpe? Ønsker helst ikke å gi penger. Anonymkode: d15bf...d72
minister-mio Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Vet du om har heier på et spesielt fotballag? Da kan du bestille en drikkeflaske eller noe annet med logoen til det fotballaget på.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 Fotballskjorte, fotball utstyr, kanskje gavekort på en elektro butikk så kan han kjøpe seg spill. Kanskje FIFA ? Men det beste er å spørre hva han ønsker seg 😊 har nieser som er tenåringer, og av erfaring så må jeg spørre hva de ønsker seg og jeg får sett bilde av tingene 😊👍 Anonymkode: 0b35b...a67
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 21 minutter siden, Nemo<33 skrev: Har du spurt han om hva han ønsker seg? Det har jeg, og svaret er det samme jeg har fått de siste årene: «vet ikke». Prøver å spørre «ønsker du deg dette?» men får til svar «vet ikke, kanskje det». Så å spørre han er ikke så enkelt, men han har alltid vært fornøyd med gavene, men er nå tom for ideer. //TS Anonymkode: d15bf...d72
Nymerïa Skrevet 22. mars 2020 #6 Skrevet 22. mars 2020 All mulig ære til deg, TS, for å anstrenge deg for å glede gutten. Etter alle stemortrådene hvor mannens barn blir sett på som en klump om foten er dette ganske oppløftende. Tror du kan gi han opplevelse i stedet for ting når krisetidene er over? Fotballkamp med favorittlaget hvis det er lokalt, fornøyelsespark eller noe sånt? 1
Eneri Skrevet 22. mars 2020 #7 Skrevet 22. mars 2020 Abonnement på et eller annet fotballblad? Gavekort på kino? (de må vel åpne igjen en gang) Gavekort på en eller annen nettbutikk med produkter han interesserer seg for.
altflyter Skrevet 22. mars 2020 #8 Skrevet 22. mars 2020 Hvis han liker gaming : hva med et gavekort på steam hvis han foretrekker pc? Vet du hvilke spillkonsoll han evt har? Gavekort på Nintendoshop evt switch? 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #9 Skrevet 22. mars 2020 Gavekort på rush når det åpner igjen❤️ Det er gøy😂 Anonymkode: be062...8ca
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #10 Skrevet 22. mars 2020 Pappaen og jeg har bestandig gitt gave ilag til mine bonuser. Hvorfor får du ikke være med på hannes gave? Er ju ypperlig så man kan gi litt større gave. Anonymkode: 3d3bd...e03 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #11 Skrevet 23. mars 2020 Hvorfor kjøper ikke du og faren gave sammen fra dere? Unaturlig å kjøpe noe på egenhånd. Anonymkode: 86398...1cb 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #12 Skrevet 23. mars 2020 19 timer siden, NymeriaRhoynar skrev: All mulig ære til deg, TS, for å anstrenge deg for å glede gutten. Etter alle stemortrådene hvor mannens barn blir sett på som en klump om foten er dette ganske oppløftende. Tror du kan gi han opplevelse i stedet for ting når krisetidene er over? Fotballkamp med favorittlaget hvis det er lokalt, fornøyelsespark eller noe sånt? Jeg tror faktisk de færreste av oss er slik. Anonymkode: cfd20...cd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå