AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #21 Skrevet 23. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lett. Du leser opp fra et notat du nettopp har sett for første gang og han sitter 2 km unna og gjengir det du sier. Kan han ikke det på 10 forsøk er du og han nok en bløff. Anonymkode: 37e24...e58 Hvis vi kan det da. Hjelper ikke. Man har ikke noen måling eller bevis uansett. Anonymkode: 8da70...31c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #22 Skrevet 23. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan skal man klare å bevise dette eller måle det uansett? Hvis jeg og han hadde testet ut dette kunne bare folk tippet det var gjetting uansett. Umulig å bevise det. Anonymkode: 8da70...31c At du sliter med å se for deg hvordan man kan bevise det er forunderlig. Du tenker på et tall, skriver det på en lapp. De som vurderer situasjonen hører med den i andre enden om det er korrekt tall. Klarer dere det noen ganger, så skal jeg love deg det er penger å tjene. Det var bare det at det ikke går som er problemet. Anonymkode: d3f96...462 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #23 Skrevet 23. mars 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har opplevd å snakke sammen uten tlf slik som ts beskriver? Anonymkode: 8da70...31c Omtaler du deg selv i tredjeperson når du telepaterer også? Anonymkode: adf6a...854 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #24 Skrevet 23. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At du sliter med å se for deg hvordan man kan bevise det er forunderlig. Du tenker på et tall, skriver det på en lapp. De som vurderer situasjonen hører med den i andre enden om det er korrekt tall. Klarer dere det noen ganger, så skal jeg love deg det er penger å tjene. Det var bare det at det ikke går som er problemet. Anonymkode: d3f96...462 Det går fint ann. Anonymkode: 8da70...31c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #25 Skrevet 23. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis vi kan det da. Hjelper ikke. Man har ikke noen måling eller bevis uansett. Anonymkode: 8da70...31c Dette vil selvfølgelig være mer enn godt nok som bevis. Verken du eller duden har sett teksten før. Anonymkode: 37e24...e58 2
Okapi Skrevet 23. mars 2020 #26 Skrevet 23. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: At du sliter med å se for deg hvordan man kan bevise det er forunderlig. Du tenker på et tall, skriver det på en lapp. De som vurderer situasjonen hører med den i andre enden om det er korrekt tall. Klarer dere det noen ganger, så skal jeg love deg det er penger å tjene. Det var bare det at det ikke går som er problemet. Anonymkode: d3f96...462 Det rare med dette, er at enkelte faktisk tror de har disse evnene, og blir helt sjokkert når det viser seg at de ikke klarer å demonstrere det under kontrollerte forhold. Da kommer gjerne unnskyldningene, og de kan være kreative. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #27 Skrevet 23. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Det går fint ann. Anonymkode: 8da70...31c Ja, jeg ser du påstår det. Som en tidligere nevnte, det er rart at det blir påstått, samtidig som ingen klarer å bevise det. Da anbefaler jeg å sjekke det ut litt mer, fordi hvis det er nettopp slik du sier, så kan det være til hjelp for utrolig mange, det kan skape forskningsgrunnlag som igjen kan gjøre verden enklere for mange som sliter med kommunikasjon. Jeg mener, sjekke ut hvordan man får penger for å bevise det er slik, og følge det opp. Hvis du gjør det, så blir det nok enorme oppslag i alle store og små medier, blir moro å se det! Anonymkode: d3f96...462 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #28 Skrevet 23. mars 2020 Akkurat nå, Okapi skrev: Det rare med dette, er at enkelte faktisk tror de har disse evnene, og blir helt sjokkert når det viser seg at de ikke klarer å demonstrere det under kontrollerte forhold. Da kommer gjerne unnskyldningene, og de kan være kreative. Folk kan ha evner til å føle andres energier og sinnstemninger. Men å kunne se og høre en annen person, ja da må man enten være synsk eller ha en EKSTREM telepatisk forbindelse med en annen. Og det er det Veldig få som opplever. Anonymkode: 8da70...31c 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #29 Skrevet 23. mars 2020 Just now, Okapi said: Det rare med dette, er at enkelte faktisk tror de har disse evnene, og blir helt sjokkert når det viser seg at de ikke klarer å demonstrere det under kontrollerte forhold. Da kommer gjerne unnskyldningene, og de kan være kreative. Ja, og da blir det feil å tråkke de ned for mye, samtidig som det også blir feil å frye oppunder. Fordi vi snakker om mennesker som vel per definisjon er psykotiske, altså syke individer. Anonymkode: d3f96...462 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #30 Skrevet 23. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg ser du påstår det. Som en tidligere nevnte, det er rart at det blir påstått, samtidig som ingen klarer å bevise det. Da anbefaler jeg å sjekke det ut litt mer, fordi hvis det er nettopp slik du sier, så kan det være til hjelp for utrolig mange, det kan skape forskningsgrunnlag som igjen kan gjøre verden enklere for mange som sliter med kommunikasjon. Jeg mener, sjekke ut hvordan man får penger for å bevise det er slik, og følge det opp. Hvis du gjør det, så blir det nok enorme oppslag i alle store og små medier, blir moro å se det! Anonymkode: d3f96...462 Problemet mitt er bare at den andre personen ikke klarer å akseptere dette. Han vet det er sant. Men vil ikke tro på det. Anonymkode: 8da70...31c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #31 Skrevet 23. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og da blir det feil å tråkke de ned for mye, samtidig som det også blir feil å frye oppunder. Fordi vi snakker om mennesker som vel per definisjon er psykotiske, altså syke individer. Anonymkode: d3f96...462 Syns du det er gøy? Å kalle folk psykotiske? Tror du det er gøy å være det, når man egentlig ikke er det. Men folk tror man er det også får man masse medisiner som ødelegger en😢 Anonymkode: 8da70...31c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #32 Skrevet 23. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Problemet mitt er bare at den andre personen ikke klarer å akseptere dette. Han vet det er sant. Men vil ikke tro på det. Anonymkode: 8da70...31c Ja, det er alltid et problem, det viser seg det. Du får rope litt ekstra til ham, si dere kan bli styrtrike hvis han samarbeider. Sett/lest "Doctor Sleep" forresten? Anonymkode: d3f96...462
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #33 Skrevet 23. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Syns du det er gøy? Å kalle folk psykotiske? Tror du det er gøy å være det, når man egentlig ikke er det. Men folk tror man er det også får man masse medisiner som ødelegger en😢 Anonymkode: 8da70...31c Nei, jeg synes aldri det er noe gøy i forbindelse med psykotiske mennesker. Det er nå engang slik at når man ser og hører ting ingen andre ser og hører, så faller man innunder den kategorien. Kall det hva du vil. Anonymkode: d3f96...462 2
Okapi Skrevet 23. mars 2020 #34 Skrevet 23. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, og da blir det feil å tråkke de ned for mye, samtidig som det også blir feil å frye oppunder. Fordi vi snakker om mennesker som vel per definisjon er psykotiske, altså syke individer. Anonymkode: d3f96...462 Jeg tror det er å overdrive litt. Dette er nok ellers ganske normale mennesker, som tar veldig lett på dette med beviser og vitenskapelighet, og lett lar seg overbevise om alle mulige rare ting. Mange som sier de hører stemmen til guder/døde slektninger/katten til naboen/sjelevennen/tvillingen mener egentlig at de føler noe, ikke faktisk hører en normal, hørbar stemme. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #35 Skrevet 23. mars 2020 10 minutter siden, Okapi skrev: Jeg tror det er å overdrive litt. Dette er nok ellers ganske normale mennesker, som tar veldig lett på dette med beviser og vitenskapelighet, og lett lar seg overbevise om alle mulige rare ting. Mange som sier de hører stemmen til guder/døde slektninger/katten til naboen/sjelevennen/tvillingen mener egentlig at de føler noe, ikke faktisk hører en normal, hørbar stemme. Jeg hører stemmens hans tydelig😉 man kan kalle det hva man vil Anonymkode: 8da70...31c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #36 Skrevet 23. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hører stemmens hans tydelig😉 man kan kalle det hva man vil Anonymkode: 8da70...31c Folk som hører stemmer i hodet bør snarest sjekke seg. Hittil har det vist seg i 100% av tilfellene at dette er noe annet enn telepati... Anonymkode: 37e24...e58 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #37 Skrevet 23. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hører stemmens hans tydelig😉 man kan kalle det hva man vil Anonymkode: 8da70...31c Hva sier han til det du hører ? Anonymkode: e65e6...be3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #38 Skrevet 24. mars 2020 Det finnes forskjellig grad av telepati som jeg ser det: - Brevdue telepati Dette er telepati hvor vekommende ikke er fullt utviklet til å snakke fullt ut, men hvor kommunikasjonen blir mer som overføring av beskjeder som plukkes opp. - Telefon telepati Dette er telepati som å oppleve å alltid være connected og spør om noe, får svar. Veldig mer utviklet telepati enn brevdue telepati 😄 Anonymkode: ec820...ed2 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #39 Skrevet 24. mars 2020 Jeg har en telepatisk link med hunden min. Noen ganger så kan jeg bare se på han, og så kommer han bort. Andre ganger er han i en annen etasje, men når jeg åpner kjøleskapet og tenker at han ville sikkert likt noe godt, så kommer han løpende! 😮 Hvis jeg har noe godt, så sitter han ser ned før jeg i det hele tatt får sagt sitt. Han kan høre tankene mine. Anonymkode: afbd5...746 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #40 Skrevet 24. mars 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes forskjellig grad av telepati som jeg ser det: - Brevdue telepati Dette er telepati hvor vekommende ikke er fullt utviklet til å snakke fullt ut, men hvor kommunikasjonen blir mer som overføring av beskjeder som plukkes opp. - Telefon telepati Dette er telepati som å oppleve å alltid være connected og spør om noe, får svar. Veldig mer utviklet telepati enn brevdue telepati 😄 Anonymkode: ec820...ed2 Har du opplevd telefon telepati? Anonymkode: 8da70...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå