Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen.
Jeg har telepatisk kontakt med en mann. Vi har så sterk telepatisk kontakt at vi kan snakke med hverandre uten telefon. (Jeg kødder ikke!). Jeg kan tenke på han og si hallo. Da ser han og hører at jeg sier hallo😉 Hvis han svarer og konsentrer seg kan han si hva som helst til meg. Jeg ser han og hører stemmen hans tydelig. Vi kan kommunisere og trenger ikke tlf. Men når vi snakker må vi tenke på den andre samtidig og på en måte sende det. Flere som har det slik? 

Anonymkode: 8da70...31c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen.
Jeg har telepatisk kontakt med en mann. Vi har så sterk telepatisk kontakt at vi kan snakke med hverandre uten telefon. (Jeg kødder ikke!). Jeg kan tenke på han og si hallo. Da ser han og hører at jeg sier hallo😉 Hvis han svarer og konsentrer seg kan han si hva som helst til meg. Jeg ser han og hører stemmen hans tydelig. Vi kan kommunisere og trenger ikke tlf. Men når vi snakker må vi tenke på den andre samtidig og på en måte sende det. Flere som har det slik? 

Er det bare jeg som har opplevd dette? Er det mulig?

AnonymBruker
Skrevet

Det er en person jeg kan gjøre noe lignende med. Når jeg vil snakke med ham eller møte ham, føler han det, så han ringer meg akkurat da. Og motsatt. Men ikke noe mer enn dette altså. 

Anonymkode: c306c...9e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er en person jeg kan gjøre noe lignende med. Når jeg vil snakke med ham eller møte ham, føler han det, så han ringer meg akkurat da. Og motsatt. Men ikke noe mer enn dette altså. 

Dette er normal telepati som man kan ha med enkelte😉 men med denne personen, og bare han har jeg EKSTREM telepati.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er normal telepati som man kan ha med enkelte😉 men med denne personen, og bare han har jeg EKSTREM telepati.

Hm. Høres uvanlig ut.

• Liker 2
Skrevet

Bor han i Norge? Altså, forstår du hva han sier om han f.eks snakker urdu? 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å tenke på han å si hallo da? Jeg fant det ut ved en tilfeldighet når jeg hørte han si noe når han tenkte på meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nåleputa skrev:

Bor han i Norge? Altså, forstår du hva han sier om han f.eks snakker urdu? 

Han bor i norge ja.

Skrevet

Jeg har noe lignende med en person. Jeg kan kjenne på meg når personen er sint. Da blir jeg urolig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Telepati er umulig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Telepati er umulig. 

Joda noe telepati er mulig, men ikke den typen ts beskriver.

Anonymkode: cd8a6...2dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda noe telepati er mulig, men ikke den typen ts beskriver.

Anonymkode: cd8a6...2dd

Skjønner du tror det. Men dette som jeg beskriver er MULIG! Men det er ingen andre jeg klarer det med. Jeg og denne personen blir dratt mot hverandre fysisk som magneter om vi er i samme rom! Og vi kan nesten ta og kjenne på et bånd som strekker seg mellom oss.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd å snakke sammen uten tlf slik som ts beskriver?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Do you know when he is whiping his ass?

Cuz he thinks: Whipe whipe whipe?

Anonymkode: 1f3d8...b67

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Do you know when he is whiping his ass?

Cuz he thinks: Whipe whipe whipe?

Anonymkode: 1f3d8...b67

Hm?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har opplevd å snakke sammen uten tlf slik som ts beskriver?

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det ingen som til dags dato har klart å bevise at de har telepatiske evner eller at telepati i det hele tatt er mulig?, den som klarer å bevise dette kan få en god del penger siden det er flere som tilbyr store pengesummer til den som kan komme med bevis.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_prizes_for_evidence_of_the_paranormal

Alle som påstår at de har evner eller tror på dette kommer bare med dårlige unnskyldninger når det blir spørsmål om å bevise påstandene.

Anonymkode: e5ab2...d9c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange GB har du i telepatiabonnementet ditt?

Selv har jeg 30. Holder såvidt.

Anonymkode: 37e24...e58

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det ingen som til dags dato har klart å bevise at de har telepatiske evner eller at telepati i det hele tatt er mulig?, den som klarer å bevise dette kan få en god del penger siden det er flere som tilbyr store pengesummer til den som kan komme med bevis.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_prizes_for_evidence_of_the_paranormal

Alle som påstår at de har evner eller tror på dette kommer bare med dårlige unnskyldninger når det blir spørsmål om å bevise påstandene.

Anonymkode: e5ab2...d9c

Hvordan skal man klare å bevise dette eller måle det uansett? Hvis jeg og han hadde testet ut dette kunne bare folk tippet det var gjetting uansett. Umulig å bevise det.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man klare å bevise dette eller måle det uansett? Hvis jeg og han hadde testet ut dette kunne bare folk tippet det var gjetting uansett. Umulig å bevise det.

Lett. Du leser opp fra et notat du nettopp har sett for første gang og han sitter 2 km unna og gjengir det du sier.

Kan han ikke det på 10 forsøk er du og han nok en bløff.

Anonymkode: 37e24...e58

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...