AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Nå har det oppstått en veldig spesiell situasjon. I Kina året 2019 desember måned brøt det ut et virus i byen Wuhan. Jeg er en sånn type som er avhengig av informasjon, konsumerer det som junk-food for hvem vet hvilken grunn. Naturligvis begynte jeg å følge med på situasjonen. Viruset framstod som ganske seriøst, med tanke på hvor massive tiltakene var fra den kinesiske staten. Problemet er at Kina er et lukket samfunn hvor de bokstavelig talt sender minoriteter i arbeidsleirer og selger organer fra fanger og andre uønskede grupper til Gud vet hvem. Bekymringen kom gradvis men den lettet etter hvert. Etter en stund begynte rapporter å komme inn om at viruset hadde spredd seg til Iran og Italia. Tedros ett-eller-annet som er lederen for WHO forsikret alle under pressekonferansen om at situasjonen var under kontroll. Stort sett skrøt han av Kinas utrolige åpenhet og villighet til å samarbeide. Ganske utrolig fordi rundt samme tiden kom det rapporter om at Kina hadde fengslet leger som sa ifra om viruset, en god del andre forsvant bare. I denne tidsperioden florerte det med videoer fra Kina som viste mennesker som bare falt om på bakken, leger som gikk rundt i full vernedrakt og armert med våpen. Noe virket riv ruskende galt. Hvorfor stanset de ikke internasjonale flygninger? Hvorfor stod en representant for WHO, på vegne av Eritrea (et land som mottar massive økonomiske goder av Kina) og løy til verdens befolkning? Uansett tenkte jeg, det ordner seg sikkert. Kjæresten reise til Ungarn en uke etterpå. Vi diskuterte situasjonen, var fristet til å be henne bli. Men tenkte at hvis det går rakt nå så er det sikkert like greit med en ferie før det skjer. Rundt denne tiden var det et år siden min far døde, og jeg så fram til å sitte litt med mine egne tanker og låse opp et par dører. Fikk et par svar, sov godt og hun kom hjem igjen. Så ble hun syk. Plutselig var antallet smittede i Iran og Italia veldig, veldig høye. Så en dag, innførte de kriselov og stengte grensene og skrotet grunnloven. Plutselig fikk jeg følelsen av at hele verden var på vei til å ende. Ingenting ga mening! Prøve og rasjonalisere situasjonen, kom alltid fram til en feil i systemet. Altså den informasjonen vi ble gitt stemte ikke overns med situasjonen vi befant oss inni. Noe usselt lusket, noe ekkelt. Var det et biologisk våpen? Oppstod det naturlig? Hvorfor kaller de forsvaret inn? Hvordan kan vi stole på dere, når dere driver og kuker rundt sånn som dette her! Helvete jeg ble så jævlig sint. Alle arbeidsplassene forsvant på to-tre dager, poof! Synd trist leit du. Kjæresten min er fra Usa og hun stakk når de valgte inn han oransje løken av en dukke. Hun hadde deltidsjobb men ble permittert og selvsagt, siden hun ikke er borger i landet hadde hun ingen rettigheter. Rundt denne tiden begynte jeg å konspirere om verden. Fant ut at Bill Gates eier store deler av vaksinasjons businessen, og i Oktober 2019 “simulerte” han at det brøt ut en pandemi, et Coronavirus som tok livet av 65 millioner mennesker. Han trådde ned fra Microsoft og involverte seg med sitt nye prosjekt id2020. Visste dere at patenten for Sars viruset ble kjøpt opp i 2004 og TIlFELDIGVIS gikk den ut 24 Januar 2020? Og det id2020 opplegget er et system som skal registrere og på en eller annen måte mirakuløst hjelpe alle de som nå er knekt av konsekvensene av denne sykdommen. Hjemløse, de mentalt tilbakestående, de arbeidsløse, de i den tredje verden. Alle alarmer i hodet mitt gikk av. Dette kombinert med videoer av tusenvis av panservogner i USA rullende på bånd, fullt vitende om at venner av meg som er derfra kanskje må bli sendt tilbake dit fikk meg til å være våken et helt døgn. Begynte å se djevelen i verden, the mark of the beast. Klarte å kule an ned litt og bare ta det som det faller seg. Kina påstår at viruset var et biologisk våpen sluppet løs av USA, og USA svarer med samme mynt. Hvem som stod bak det eller om noen gjorde begynte å gi mindre og mindre mening. Setter mine mynter på Bill Gates og co, bare vær uenig men helst ta og bruke Google før du går helt i bæææ bæææ modus. De trommer på krigstrommene nå og hypnotiserer en skare med unge menn uten fremtid, full i hat. Hvor skal de plassere alle de unge mennene proppet full av Ritalin og annet piss? Får håpe det ikke kommer så langt men dette er bare for sykt... Vedder på at tråden slettes, kom gjerne med motargumenter. BEVIS at det ikke stemmer med kilder. Dette er ikke vanskelig å finne utav. Anonymkode: aaf41...8e1
_popcorn_ Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, mod 2
Anbefalte innlegg