Gå til innhold

Tips til babyteppe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid for første gang, og lærte meg å strikke for et par år siden. Er sånn passe flink, kan det mest grunnleggende iallefall. :)

Ønsker å strikke et babyteppe, et fint som også kan brukes som vognteppe. :)

"Problemet' er at jeg har såå masse jeg har lyst til å strikke av babyklær. Så ønsker ikke et teppe som tar månedvis å strikke.. så helst et som ikke har veldig tynn tråd/pinner. 

Noen som har tips til meg? :) Gjerne et teppe som kan strikkes på mens en ser på tv/er på jobb (jobber i helsevesenet så strikking er en del av miljøterapien her jeg jobber). Et teppe som man kan stoppe i midt i en omgang og ikke komme utav mønsteret. :)

Tar i mot alle tips🤩 

Anonymkode: 9106c...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsignes babytepper fra nøstebarn er enkelt, garntopia babyteppe og Belleteppet er fine tepper. Vet ikke hvor lett det er å legge fra seg midt i en omgang, men siden det er gjentagende struktur bør det ikke være for vanskelig når man kommer inn i det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Diamant20 skrev:

Morsignes babytepper fra nøstebarn er enkelt, garntopia babyteppe og Belleteppet er fine tepper. Vet ikke hvor lett det er å legge fra seg midt i en omgang, men siden det er gjentagende struktur bør det ikke være for vanskelig når man kommer inn i det. 

Tusen takk for tips! Har faktisk sett på Bellateppet, synes det er helt nydelig😍men ser for meg at det tar "år" og strikke?⁰😬 er det greit/enkelt mønster?

Anonymkode: 9106c...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for tips! Har faktisk sett på Bellateppet, synes det er helt nydelig😍men ser for meg at det tar "år" og strikke?⁰😬 er det greit/enkelt mønster?

Anonymkode: 9106c...e79

Jeg har ikke prøvd det selv, men vet om flere som har strikket det flere ganger så veldig galt kan det vil ikke være da akkurat. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Diamant20 skrev:

Jeg har ikke prøvd det selv, men vet om flere som har strikket det flere ganger så veldig galt kan det vil ikke være da akkurat. 😅

Takk for svar! Kanskje jeg prøver meg på det da!🥰

Anonymkode: 9106c...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...