AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Altså, noen som så episode 11:12/s15 om Sandra og Petri i Gismo.? Hvorfor får ikke den eldste ungen rom og inventar? Du så jo at han ble så skuffet når de andre søskene fikk sine rom og ting, mens han ikke fikk noe? 😮 Har sett dette i andre episoder også, at de favoriserer noen barn, mens andre ikke får rom. Bare reagerte og fikk helt vondt av han gutten. Enten alle ungene eller ingen er min mening. Hadde blitt kjempelei meg, jeg også, selv om jeg hadde vært tenåring. Anonymkode: 10106...013
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Hadde han bare sitt gamle rom da? Eller ingen rom i det hele tatt? Anonymkode: dbcdf...e4a
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Jeg har ikke sett den episoden, men jeg reagerte på noe helt annet da jeg så noen episoder her forleden. Det var at i den norske versjonen får de jo skikkelig luksus hjem (rom), mens det i den svenske versjonen var mer umoderne og så billigere ut (dette var episoder med han nyeste snekkeren, så det er ikke snakk om noe som var moderne for flere år siden, men ikke nå lenger). Anonymkode: bf5c1...04e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde han bare sitt gamle rom da? Eller ingen rom i det hele tatt? Anonymkode: dbcdf...e4a Ja de hadde malt det, men ikke innredet det, mens de andre ungene fikk ny seng og interiør og ting. Man kunne se at han ble skuffet. Anonymkode: 10106...013 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja de hadde malt det, men ikke innredet det, mens de andre ungene fikk ny seng og interiør og ting. Man kunne se at han ble skuffet. Anonymkode: 10106...013 Veldig merkelig. Har ikke opplevd det på den norske versjonen. Anonymkode: dbcdf...e4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå