Gå til innhold

Vil menn helst bli ridd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er de litt late?

Anonymkode: 767a6...c47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer du bare, eller har du statistikk på dette?  Personlig synes jeg samleiet er best hvis det veksles på hvem som er den aktive part. Hun må foreksempel ri seg fram til orgasmer,  mens jeg må ta henne i misjonær eller doggy for å komme. Å bare ligge der, er jo kjedelig uansett kjønn. 

Anonymkode: cd1f2...21a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer du bare, eller har du statistikk på dette?  Personlig synes jeg samleiet er best hvis det veksles på hvem som er den aktive part. Hun må foreksempel ri seg fram til orgasmer,  mens jeg må ta henne i misjonær eller doggy for å komme. Å bare ligge der, er jo kjedelig uansett kjønn. 

Ingen statistikk, vil høre hva andre heh gjør, jeg elsker alt, også ri, men om det er nesten hver gang så blir jeg lei....( ikke når jeg holder på, men om han er lysten så dør jeg litt inni at det er sikkert likt igjen)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen statistikk, vil høre hva andre heh gjør, jeg elsker alt, også ri, men om det er nesten hver gang så blir jeg lei....( ikke når jeg holder på, men om han er lysten så dør jeg litt inni at det er sikkert likt igjen)

Hvorfor er ikke du deltaker i ditt eget sexliv?  

AnonymBruker
Skrevet

Han må jo jobbe i den stillingen og.

Hvis han ligger stille, blir det dårlig sex.

Du skal kunne stå stille som dame, og han klare all jobb.

(Selv om begge bør ta i)

Anonymkode: 5a214...625

AnonymBruker
Skrevet

Nei det gir meg ingenting, bare hvis de sitter på huk over og det har vel bare skjedd meg én gang

Anonymkode: 64ea8...87d

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er ikke du deltaker i ditt eget sexliv?  

Vet ikke, sikkert litt mentalt ødelagt etter en voldtekt som 19 åring

AnonymBruker
Skrevet

Menn er ikke late. De har bygd landet og huset du bor i. 

Men allright om man bytter på litt. 

Anonymkode: 3c9e9...0c0

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, sikkert litt mentalt ødelagt etter en voldtekt som 19 åring

Det er jo virkelig synd i så fall.  Det er nok noe her du bør jobbe med, helst med å begynne å prate om sex med partneren. I senga kan du også si fra at du har lyst å prøve noe annet,  eller bare vær først i senga, og still deg på alle fire. Det trenger ikke være en revolusjon, men ta små steg hver gang, og få tilbake kontroll og trygghet.  

Skrevet

Nja, tror jeg liker misjonæren best. Intimt og kos.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg br en evighet på og komme når jeg blir ridd 

Anonymkode: 28fac...3e5

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo helt an på hva målsettingen er. Om dama kommer lettere/flere ganger av å ri, er det jo aldeles topp. Om det er for å få meg til å komme, vil det ta svært lang tid. Da funker andre stillinger bedre.

Skrevet

Å bli ridd betyr langt ifra å være lat, for at ridingen skal klaffe må man selv være med på notene, for at det skal bli deilig for begge to🙄

Skrevet

Jeg liker å bli ridd fordi da får jeg støtet imot henne og terget litt sammen med at det er en stilling som faktisk gir meg litt. Ellers er det ikke så nøye da penetrering blir gjort for damas del.

AnonymBruker
Skrevet

Nop.

gjerne suget, men for det er godt og ikke av latskap

Anonymkode: bcff5...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...