AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Del Skrevet 22. mars 2020 Jeg skal kjøpe balansepute for opptrening etter en ankeloperasjon. Tenker i førstegang at jeg skal bruke den til ettbeinsøvelser. Senere for to bein. Jeg ser at det er ulike størrelser, og på de store ser jeg at på noen av dem så står det at de passer for øvelser på to bein. Betyr det at de er mindre velegnet for ett bein? Hvor stor bør jeg kjøpe, om jeg senere f. ks skal ta knebøy? Hvor tykk bør den være? Noen som kan anbefale meg noen? Anonymkode: d7745...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suzanne Skrevet 22. mars 2020 #2 Del Skrevet 22. mars 2020 Jeg kjøpte denne på XXL for noen år siden. Måtre trene opp kneet etter en skade. Elsker den fordi den ikke er for vanskelig å bruke. Tror den kostet ca 300 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Del Skrevet 22. mars 2020 Ser at xxl er utsolgt. Fant noen av merket airex. De er litt dyre, men er kanskje verdt det. Tenker kanskje elite. Noen som har erfaring med denne eller andre puter fra airex? Anonymkode: d7745...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå