Roci Skrevet 23. mars 2020 #21 Skrevet 23. mars 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at ikke det er denne? https://www.boots.no/product/cerave-facial-moisturising-lotion-52-ml-produkt908738 Den heter ikke PM, men kan brukes dag og natt. Jeg kan bare ikke finne noen som heter PM hverken på Cerave sine sider eller apotekets. Anonymkode: 23bdd...fe1 Det er den jeg også har, , jeg har kjøpt min fra Lyko og det står PM på tuben selv om det ikke framkommer på bildet
AwkwardAlice Skrevet 23. mars 2020 #22 Skrevet 23. mars 2020 Liker CerVe-produktene veldig godt! Fin pris og lett å bruke. Bruker i tillegg micellarvann og ansiktsolje, men da fra et annet merke.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #23 Skrevet 23. mars 2020 9 minutter siden, Roci skrev: Det er den jeg også har, , jeg har kjøpt min fra Lyko og det står PM på tuben selv om det ikke framkommer på bildet Så den med PM er den samme som denne? https://www.cerave.no/vare-produkter/fuktighetskremer/facial-moisturising-lotion-til-dag-og-natt Anonymkode: 669a5...b38
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #24 Skrevet 23. mars 2020 10 minutter siden, AwkwardAlice skrev: Liker CerVe-produktene veldig godt! Fin pris og lett å bruke. Bruker i tillegg micellarvann og ansiktsolje, men da fra et annet merke. Hvilken av de kremene til ansiktet bruker du? Anonymkode: 669a5...b38
Roci Skrevet 23. mars 2020 #25 Skrevet 23. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så den med PM er den samme som denne? https://www.cerave.no/vare-produkter/fuktighetskremer/facial-moisturising-lotion-til-dag-og-natt Anonymkode: 669a5...b38 Jeg har sammenliknet innholdsfortegnelsen, og det stemmer, ja
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #26 Skrevet 23. mars 2020 Akkurat nå, Roci skrev: Jeg har sammenliknet innholdsfortegnelsen, og det stemmer, ja Ok takk!😊 Anonymkode: 669a5...b38
AwkwardAlice Skrevet 23. mars 2020 #27 Skrevet 23. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Hvilken av de kremene til ansiktet bruker du? Anonymkode: 669a5...b38 CeraVe Facial Moisturising Lotion (kveld) CeraVe Facial Moisturising Lotion SPF 25 (morgen)
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #28 Skrevet 23. mars 2020 1 minutt siden, AwkwardAlice skrev: CeraVe Facial Moisturising Lotion (kveld) CeraVe Facial Moisturising Lotion SPF 25 (morgen) Takk!😊 Er de like i konsistensen, eller merker du forskjell på de? Anonymkode: 669a5...b38
AwkwardAlice Skrevet 23. mars 2020 #29 Skrevet 23. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Takk!😊 Er de like i konsistensen, eller merker du forskjell på de? Anonymkode: 669a5...b38 Merker at den med solfaktor er litt er tykkere i konsistensen, men er lettere enn vanlig solkrem for eksempel. 1
Roci Skrevet 23. mars 2020 #30 Skrevet 23. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rikere i ingredienser eller konsistens? De har jo en tredje også for dag og natt uten SPF som linket til over her, vet du forskjellen på den og den med PM? Anonymkode: 669a5...b38 Det er flere fuktgivende og pleiende ingredienser i den som heter Moisturizing lotion (uten solfaktor). Den det er linket til, er den samme som PM, det ser ut til at det brukes litt ulike navn/betegnelser avhengig av land og hvor du kjøper den fra. Jeg bestilte min fra Lyko, og på bildet står det ikke PM på pakningen, men det gjorde det på tuben når jeg fikk den. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #31 Skrevet 23. mars 2020 2 minutter siden, Roci skrev: Det er flere fuktgivende og pleiende ingredienser i den som heter Moisturizing lotion (uten solfaktor). Den det er linket til, er den samme som PM, det ser ut til at det brukes litt ulike navn/betegnelser avhengig av land og hvor du kjøper den fra. Jeg bestilte min fra Lyko, og på bildet står det ikke PM på pakningen, men det gjorde det på tuben når jeg fikk den. Ok, da ble det litt mindre forrvirrende😁 Anonymkode: 669a5...b38 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #32 Skrevet 4. april 2020 På 22.3.2020 den 21.30, Apocalypte skrev: Har både til kropp og dagkrem med spf. Litt oppskrytt, gir ikke nok fukt til vintertørr hud. Har du bare prøve de som er lotion, eller cream varianten også? Sistnevnte er til tørr og veldig tør hud, den første til normal til tør. Anonymkode: 669a5...b38
Hjertefisk Skrevet 5. april 2020 #33 Skrevet 5. april 2020 Jeg kjøpte nylig et sett med rens + lotion fordi jeg er nysgjerrig på hva som er "the big deal" med cerave egentlig. Jeg har prøvd cerave cream for tørr til veldig tørr hud tidligere, men ble ikke så begeistret for den. Jeg har normal/tørr hud som ofte er dehydrert og opplevde ikke at den gav nok fukt. Funket derimot fint som et lokk over andre fuktighetsgivende serumer, så jeg har brukt den som nattkrem av og til. Kan ikke bruke den på dagtid da det ikke går ann legge sminke over. Håper lotion typen vil ha en lettere konsistens og trekke bedre inn i huden.
Gjest Raptuza Skrevet 5. april 2020 #34 Skrevet 5. april 2020 Fekk ein prøve på ansiktskremen. Synst den var god! Har tørr sensitiv hud med rosacea.
Djungelvrål Skrevet 5. april 2020 #35 Skrevet 5. april 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du bare prøve de som er lotion, eller cream varianten også? Sistnevnte er til tørr og veldig tør hud, den første til normal til tør. Anonymkode: 669a5...b38 Kroppskremen er til tørr hud, men jeg syns ikke den gir nok fukt. Dagkremen er for normal til tørr hud med spf 25, jeg må bruke en ansiktsolje i tillegg til denne, hvis ikke blir jeg stram i maske og sminken legger seg ikke fint.
Roci Skrevet 5. april 2020 #36 Skrevet 5. april 2020 9 timer siden, Apocalypte skrev: Kroppskremen er til tørr hud, men jeg syns ikke den gir nok fukt. Dagkremen er for normal til tørr hud med spf 25, jeg må bruke en ansiktsolje i tillegg til denne, hvis ikke blir jeg stram i maske og sminken legger seg ikke fint. Jeg har en teori om at for oss som har tørr og/eller dehydrert hud, så vil en enkelt krem sjelden være tilstrekkelig for å både tilføre og bevare fukt Jeg liker CeraVe sin Moisturizing Lotion uten solfaktor veldig godt, men jeg opplever også at den ikke alltid er tilstrekkelig alene. Noe jeg forøvrig har opplevd med stort sett samtlige kremer jeg har prøvd etter at huden min ble dehydrert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå