AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Tenker på dette koronautbruddet som har foregått i to uker snart... Først snakket de om karantene i to uker, det er snart gått to uker... Når vil det da være greit å gå på visning? Inntil nå har jeg ikke forlatt huset i det hele tatt. Men jeg blir nødt å flytte ut snarest fordi jeg kan ikke bo her stort lenger, så håper virkelig ikke at man må vente flere måneder på å gå på visninger? 😕 Anonymkode: d8621...5a5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Visninger er hver dag. Anonymkode: 0141d...666
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Visninger er hver dag. Anonymkode: 0141d...666 Hæ? Hva har jeg ikke fått med meg... Man skal jo helst bare være der man holder til, altså bostedsadressen og ikke være sammen med andre enn de man bor med.. alt er jo nesten stengt så? Anonymkode: d8621...5a5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 Jeg har ikke vært i nærheten av noen som har smitte forresten, er heller ikke påvist noe smitte her. Men jeg er i risikogruppen så ønsker såklart å holde meg unna dette viruset. Men bositusjonen er ganske uheldig og vært det lenge nå. Jeg klarer ikke flere uker til sånn... Anonymkode: d8621...5a5
Prelunia Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 Det er visninger hver dag. Du må bare ringe på forhånd å "bestille " tid når visning er satt opp, så er det noen inne om gangen. Sånn er det her i hvert fall:) Så må man laste ned prospektet på nett. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #6 Skrevet 22. mars 2020 Akkurat nå, Prelunia skrev: Det er visninger hver dag. Du må bare ringe på forhånd å "bestille " tid når visning er satt opp, så er det noen inne om gangen. Sånn er det her i hvert fall:) Så må man laste ned prospektet på nett. Jøss... Trodde alt var nedstengt, utenom butikken.. Men skjønner ikke hvordan de kan ha visninger med flere folk som ønsker å se huset? Hva mener du med laste ned prosjektet sitt fra nett? Anonymkode: d8621...5a5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #7 Skrevet 22. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hva har jeg ikke fått med meg... Man skal jo helst bare være der man holder til, altså bostedsadressen og ikke være sammen med andre enn de man bor med.. alt er jo nesten stengt så? Anonymkode: d8621...5a5 Man blir anbefalt å gå ut. Anonymkode: 0141d...666 1
Prelunia Skrevet 22. mars 2020 #8 Skrevet 22. mars 2020 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss... Trodde alt var nedstengt, utenom butikken.. Men skjønner ikke hvordan de kan ha visninger med flere folk som ønsker å se huset? Hva mener du med laste ned prosjektet sitt fra nett? Anonymkode: d8621...5a5 De har bare inne et og et par , eller person om gangen. Og har handsker på seg når de skal ta på ting. Prospektet , altså hvor det står om boligen, takst osv. Deler ikke det ut pga smittefare. Kontraktsmøter osv. skjer digitalt. Endret 22. mars 2020 av Prelunia
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #9 Skrevet 22. mars 2020 1 minutt siden, Prelunia skrev: De har bare inne et og et par , eller person om gangen. Og har handsker på seg når de skal ta på ting. Prospektet mente jeg å skrive , autokorrektur. Deler ikke det ut pga smittefare. Kontraktsmøter osv. skjer digitalt. Ah, skjønner. Takk for svar. Blir folk i risikogruppen frarådet å gå på visninger eller er det greit? Anonymkode: d8621...5a5
Prelunia Skrevet 22. mars 2020 #10 Skrevet 22. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ah, skjønner. Takk for svar. Blir folk i risikogruppen frarådet å gå på visninger eller er det greit? Anonymkode: d8621...5a5 Du kan få privatvisning utenom selve visninga. Ring til megler og si at du er i risikogruppen. De fleste vasker jo ganske nøye før en visning, og man får ikke lov å ha visning i en bolig hvor personene som bor der sitter i karantene/isolasjon. Da må boligen ha vært vasket og uten folk i 14 dager. Vet ikke om det er sånn overalt , men her er det sånn .
Anbefalte innlegg