Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns alle poster at de har skype-vennemøter.. selv har jeg bare spredte venner og ingen gjeng. Får meg til å føle meg ensom. Å se hvor mange som faktisk har en hel jentegjeng.. Bare et hjertesukk.

Er det så vanlig å ha en jentegjeng som man møtes jevnlig med? Eller er det også vanlig å ha spredte venner? Føler meg som eneste som har det i disse dager

Anonymkode: 0fe71...016

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen venner

Anonymkode: 08c20...b7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville heller stilt spørsmål ved behovet de har for å vise alle andre at de er en del av en jentegjeng. Selv om gjeng kan være fint, er det gull å ha spredte venner også da man har lett for å bli litt "satt" i en gruppe. "Alle andre" er sjelden så veldig mange. Jeg ville ikke brydd meg, men ringt en av de spredte vennene jeg har.

Anonymkode: 6f438...492

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville heller stilt spørsmål ved behovet de har for å vise alle andre at de er en del av en jentegjeng. Selv om gjeng kan være fint, er det gull å ha spredte venner også da man har lett for å bli litt "satt" i en gruppe. "Alle andre" er sjelden så veldig mange. Jeg ville ikke brydd meg, men ringt en av de spredte vennene jeg har.

Anonymkode: 6f438...492

Du har helt rett.

på tross av småbarnslivets travle fase så minnet du meg nå på at jeg har hvertfall ukentlige samtaler med mine (spredte) venner:) men da naturligvis hver for seg og uten at jeg legger ut bilde av d. 

Det du sa fikk meg til å innse at jeg skal heller være takknemlig for de vennskapene jeg har:)

ts

Anonymkode: 0fe71...016

AnonymBruker
Skrevet

De gamle vennene fra ungdomstida er spredt i landet. Det er også disse som holder kontakten nå i disse dager, via en chat hvor vi skrivet litt når det passer i løpet av dagen.

Som voksen er det nok veldig vanlig å ha mer spredte venner :) venner her på samme sted er nok mer i kategorien bekjente egentlig, hatt lite/ingen kontakt disse dagene

Anonymkode: 97782...64c

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er så vanlig å ha en jentegjeng som man tror. Jeg har alltid hatt spredte venninner, bare flaks førte meg til et vennskap som senere ble til en liten jentegjeng. Var over 30 da det skjedde. Vi er ikke veldig nære, men prøver å finne på ting sammen for å holde livsspiriten gående. 

Anonymkode: 8e2c6...c0f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett noen skype-møter og hvor poster de det?

Men nå har jeg heller ikke venner og er helt utenfor alt. Har og ganske så lite fb-venner.  Er i tillegg ung ufør.

Anonymkode: 84d89...9f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...