Gjest Mammaen Skrevet 15. juni 2005 #1 Del Skrevet 15. juni 2005 Sønnen min på 2,5 år har vel klart å komme seg ut av sengen en stund nå, men han har alltid ligget i sengen sin og ropt når han feks. våkner om morgenen.. Nå har han begynt å sove litt lenger så jeg er oppe når han våkner og da sniker han seg tydeligvis ut av sengen sin og kommer stormende ut på stua til meg med verdens største smil. Det er så koselig og jeg smiler for meg selv når jeg ser for meg hvordan han klatrer ut av sengen sin.. (For det går ikke særlig fort.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 15. juni 2005 #2 Del Skrevet 15. juni 2005 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 15. juni 2005 #3 Del Skrevet 15. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest porselen Skrevet 15. juni 2005 #4 Del Skrevet 15. juni 2005 Ja, det er et morsomt syn. Jeg syntes også det var moro å se for meg hvordan min eldste strevde for å komme seg ut av sengen, først skulle han ha med dynen og puten sin, og så skulle han selv ut av sengen 18 mnd. gammel, og deretter kom han inn på vårt rom drassende på dyne og pute og med verdens største glis. Utrolig fornøyd med seg selv. Å de er herlige de små krabatene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammaen Skrevet 15. juni 2005 #5 Del Skrevet 15. juni 2005 Ja, det er et morsomt syn. Jeg syntes også det var moro å se for meg hvordan min eldste strevde for å komme seg ut av sengen, først skulle han ha med dynen og puten sin, og så skulle han selv ut av sengen 18 mnd. gammel, og deretter kom han inn på vårt rom drassende på dyne og pute og med verdens største glis. Utrolig fornøyd med seg selv. Å de er herlige de små krabatene. Så nydelig! Vår har foreløpig nøyd seg med å si når jeg henter han :"også dyna mamma..." :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2005 #6 Del Skrevet 15. juni 2005 nå ble jeg i godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå