Gå til innhold

Røykeslutt å rare lyder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg sluttet å røyke for en uke siden. (Har røyket av/på ca 5 om dagen i 15 år) å noen ganger surkler og piper det i brystet slik at jeg må hoste/harke det opp. Kommer ikke noe særlig slimk munnen. Er ikke forkjølet eller syk og null problem med å gå på fjellet f.eks. hoster ikke da. Men har en sånn irritasjon som kommer og går. Vesing i brystet. Når jeg hoster så forsvinner det litt så kommer det igjen og igjen. Sover godt om natten så ikke noe problem med pusten...Er det lungene som renser seg?? Håper det. 

Kvinne 35

Anonymkode: 20175...a97

AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke lest deg opp? Et enkelt google søk og du finner masse informasjon om hva som skjer det neste året etter du har kuttet røyken. Uansett, KUDOS til deg som har kutta ut, veldig bra og håper du klarer deg!

Det du hoster opp er forøvrig all tjæren som løsner i lungene

Anonymkode: c7d3f...843

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg sluttet å røyke for en uke siden. (Har røyket av/på ca 5 om dagen i 15 år) å noen ganger surkler og piper det i brystet slik at jeg må hoste/harke det opp. Kommer ikke noe særlig slimk munnen. Er ikke forkjølet eller syk og null problem med å gå på fjellet f.eks. hoster ikke da. Men har en sånn irritasjon som kommer og går. Vesing i brystet. Når jeg hoster så forsvinner det litt så kommer det igjen og igjen. Sover godt om natten så ikke noe problem med pusten...Er det lungene som renser seg?? Håper det. 

Kvinne 35

Anonymkode: 20175...a97

Det er helt normalt. Du vil nok ha irritasjon en stund framover. Det er flimmerhårene i svelget som begynner og reise seg igjen det skaper irritasjon nå som nikotinen begynner og forsvinne. Skikkelig irriterendes mens det står på. Blir du verre kontakter du selvsagt legen. Men mange som slutter og røyke opplever dette. 

Anonymkode: fd418...79c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...