Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Abc

Endret av apekatten123
Feil lenke
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

sykt dyrt

Anonymkode: 34e9d...46b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sykt dyrt

Damer liker ikke kle seg billig ;)

AnonymBruker
Skrevet
Just now, apekatten123 said:

Damer liker ikke kle seg billig ;)

?? Så du har lagd deg en nettbutikk basert på hva du mener damer liker? Lover godt, gitt. Jeg for min del liker å ha råd til klærne mine.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var jævlig dyrt mtp type plagg 

Anonymkode: 56610...539

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke handlet der.. jeg ønsker bilder av klærne på folk, og at det står høyde på personen og størrelse. Det bør også opplyses om beninnerlengde på bukser.   

Latterlig at du skriver at damer ikke liker å kle seg billig 🤬

Prisene var ikke avskrekkende på noen slags måte. Kjøper gjerne gensere/ skjorter til rundt 1000-lappen, men ønsker da å handle hos min favoritt nisjebutikk hvor jeg får prøve klærne før jeg kjøper.

Anonymkode: 9c2e4...a52

AnonymBruker
Skrevet

Wilhelmines ble solgt til nye eiere Mars 2020 som ønsker å utvide butikken med en nettbutikk, slik at våre eldste kunder og de som har problemer med å komme seg til butikken i Vikersund skal ha et alternativt tilbud på 

Tror du på dette selv?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Wilhelmines ble solgt til nye eiere Mars 2020 som ønsker å utvide butikken med en nettbutikk, slik at våre eldste kunder og de som har problemer med å komme seg til butikken i Vikersund skal ha et alternativt tilbud på 

Tror du på dette selv?

Hva mener du? 

AnonymBruker
Skrevet

Står altfor lite info om plaggene! Størrelseguide er også en god ting å ha lett tilgjenglig.

Pris er også for høy i forhold nettsidens kvalitet

Anonymkode: fad87...b65

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Latterlig at du skriver at damer ikke liker å kle seg billig 🤬

Det var ikke sånn ment. Beklager.. 

AnonymBruker
Skrevet

Så da drepte du bare hele tråden? Så interessert var du i tilbakemeldinger, ja 🤪

Skrevet

Ser helt ålreit ut den altså :) skiller seg ikke ut fra de andre små nettbutikkene.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da drepte du bare hele tråden? Så interessert var du i tilbakemeldinger, ja 🤪

Det kom litt feil ut fra start, jeg prøver igjen senere etter jeg har tatt i betrakning tilbakemeldingene 😃

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, apekatten123 said:

Det kom litt feil ut fra start, jeg prøver igjen senere etter jeg har tatt i betrakning tilbakemeldingene 😃

Okei. For å være litt mer konstruktiv da, så er det med størrelsene noe du burde ta tak i. Ingen vil handle klær de ikke er sikre på passer, uavhengig av pris:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, apekatten123 skrev:

Hva mener du? 

Er det blant de eldre du finner netthandlerne? Nå har nettbutikken heldigvis en butikkadresse, for jeg handler ikke på nettbutikker der ikke eierne har info om seg selv. I form av ett navn, og adresse.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det blant de eldre du finner netthandlerne? Nå har nettbutikken heldigvis en butikkadresse, for jeg handler ikke på nettbutikker der ikke eierne har info om seg selv. I form av ett navn, og adresse.

Vi har mange kunder i alderen 60-80, og flere av de handler til mødrene sine igjen. 

Mange av disse sliter ofte med å komme seg til butikken vår, derfor vul vi tilby de en netttbutikk og hjemkjøring av klær i nærområdet. 

AnonymBruker
Skrevet

Men føler du ikke at du er litt ung til å kle opp 80-åringene? ( Ts er 30 år ref avisinnlegg fra fb.).

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...