Gå til innhold

Jeg vil bestemme. Hvordan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har veldig lyst å binde kjæresten min, kile han og nekte han orgasme etc. Problemet er vel meg, det er jævli kleint å ta en sånn rolle. Hvordan tør jeg det? Er det noen doms på KG som kan hjelpe meg? 😏

Anonymkode: 24298...ecf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har veldig lyst å binde kjæresten min, kile han og nekte han orgasme etc. Problemet er vel meg, det er jævli kleint å ta en sånn rolle. Hvordan tør jeg det? Er det noen doms på KG som kan hjelpe meg? 😏

Må du spørre om dette er du ikke emne til å være dominerende. Pseudo dominant adferd er bare fjollete. 

Anonymkode: 2d29d...360

AnonymBruker
Skrevet

Just do it. 

Anonymkode: 4d154...fca

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med partneren din, hør om dette er noe begge vil.
Vær åpen om at dette er noe du ikke er 100% trygg på enda, så det er viktig at han kommer med synspukter. 

Snakk sammen, og finn ut hva dere sammen vil gjøre. 

Les, les og les om trygghet rundt det du vil gjøre. Og om du skal bruke tau, alltid har medisinsaks i nærheten (altså innenfor rekkevidde)

Anonymkode: f5ee4...3b4

Skrevet

Pseudo dominant adferd er sexy. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Nilsenbruker skrev:

Pseudo dominant adferd er sexy. Lykke til!

Det var nå underdanig sagt. Pingle.

Anonymkode: 2d29d...360

Skrevet

"Pingle," sa han anonymt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og om min kjæreste hadde foreslått noe slik hadde jeg tatt i mot med åpne armer. Hørtes vanvittig pirrende ut ❤️ 

Anonymkode: 1f795...d4c

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Ta kontakt så kan jeg gi det noen tips min domina benytter

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes ikke kleint i det hele tatt, IKKE avtal det for det virker bare kunstig, bare ta motet til deg og GJØR det, jeg gjorde det med kjæretsen min og det ble enormt vellykka. Nå er det sånn at hver gang vi ser ett tau så himler han med øynene og blinker.Har absolutt gjort noe med sexlivet vårt 😉 

Anonymkode: 7d451...ecd

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

IKKE avtal det for det virker bare kunstig

Med andre ord, ikke få samtykke. Samtykke er bare idiotisk i en sånn setting ? 

Anonymkode: f5ee4...3b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...