Gå til innhold

Kaste brudebuketten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tacky, vulgært og mannssjåvinistisk.

:klø:

hvorfor mannssjåvinistisk?

Videoannonse
Annonse
Gjest lindas
Skrevet

akkurat det samme tenkte jeg... ser ikke at det er det,jeg...

Skrevet

Hvorfor skal brudens undertøy kles av forran andre gjester, med TENNENE og deretter kastes til andre menn? Mens folk klapper og plystrer og kjolen hennes løftes opp foran alle. Kunne ikke mannen kastet noe av sitt eget utstyr?

Jeg ser virkelig ikke hvorfor folk ønsker å gjøre noe så harry på en dag da så mange jenter ellers bruker time på time for å ta seg best mulig ut. Å ha en mann som drar av undertøy med tenna til plystring og roping, og deretter kaster det til andre minner meg mer om en dirty strippeklubb enn et bryllup.

Heldigvis har jeg ikke vært i noe norsk bryllup hvor dette gjøres, jun i utlandet. En skikkelig pinlig affære.

Skrevet

Var faktist i et bryllup der han tok av strømpebandet med tennene.. var faktisk ganske morsomt å se..

Kommer jo helt ann på personene som gifter seg og hvem som er i bryllupet.

Tror ikke jeg kunne gjort det med min familie..

Skrevet

Eg skal ikke kast brudebuketten! Skal heller prøv å tørk den. D finnes nå "sand" man legg buketten i også pakk man den i frysern i et år eller så... Og da blir den frysetørka. Skal prøv d.

Og vess gubben prøv seg på å ta av strømpebandet under festen så får han en stiletthæl i panna... åsså bi d familiens korteste ekteskap!!! :hoho:

Har overhode ikke sansen for at alt skal gjøres sånn som dem gjer d på film. Eg e litt sjenert, så nå halvstripping berre pga av at strømpebandet skal av blir ikke aktuelt!!!

I bryllupet tel tanta mi så mått ho ha bind førr øyan åsså mått ho beføl masse mannfolk før å kjenn kem som va hennes mann... Syns d heile va flaut! Og etterpå sku mannen hennes ta av strøpebandet med tennern... men da gjekk eg ut! E jo litt feil når d står ugifte mannfolk å rop og skrik tel ei nygift dama!! :tunge1:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg ga min bukett til tanten til mannen min. Hun var så snill og hjelpsom i dagene rundt bryllupet, foreldrene mine og bestemoren min fikk bo der, og jeg sov der natten før bryllupet - hun gjorde at jeg fikk en utrolig koselig og avstressende siste kveld sammen med henne og familien min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...