AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Kan man kaste negativ energi elns over et menneske? Jeg har en energi som følger meg og er det merkeligste jeg har følt. Skikkelig ondskapsfull energi som plager meg. Denne energien beføler meg. Får ikke sove. Anonymkode: e13ad...bef 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Det er ingenting som tilsier at man kan kaste forbannelser på andre, men hvis du tror sterkt nok på det så kan det gi en sterk placeboe-effekt Anonymkode: 13177...9d2 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 Nei, det går selvfølgelig ikke an. Det er ikke sånn energi fungerer. Det du beskriver er en negativ følelse, det har ingenting med energi å gjøre. Anonymkode: 61d8f...007 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 Jeg begynner å tro at jeg har en makt for å påføre andre smerte/død. Uten å gå nærmere jeg har sluttet og snur det heller til positiv energi. Har samiske aner og bestemor kunne «lese» bort smerte, stoppe blod ol. Har aldri løft noe konkret, men... Anonymkode: 54197...6bf 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #6 Skrevet 22. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be fadervår❤️ Anonymkode: 52e90...50d Jeg gjorde nettopp det❤️ Anonymkode: e13ad...bef
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #7 Skrevet 22. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynner å tro at jeg har en makt for å påføre andre smerte/død. Uten å gå nærmere jeg har sluttet og snur det heller til positiv energi. Har samiske aner og bestemor kunne «lese» bort smerte, stoppe blod ol. Har aldri løft noe konkret, men... Anonymkode: 54197...6bf Kan du evt hjelpe meg å få denne personen til å stoppe? Er en person med evner som gjør alt dette mot meg. Hvis jeg bare så vidt tenker på han så kan han slå meg. Anonymkode: e13ad...bef
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #8 Skrevet 22. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan du evt hjelpe meg å få denne personen til å stoppe? Er en person med evner som gjør alt dette mot meg. Hvis jeg bare så vidt tenker på han så kan han slå meg. Anonymkode: e13ad...bef Jeg mener hjelpe meg å be en bønn evt lese slik at han ikke kan fortsette😰 Anonymkode: e13ad...bef
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #9 Skrevet 22. mars 2020 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Vrangforestilling Her kan du lese om vrangforestillinger som ofte er tegn på sykdom. Snakk med fastlegen din om dette. Anonymkode: de47e...05d 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #10 Skrevet 22. mars 2020 Selvoppfyllende profeti. Du frykter noen, og dermed opplever du fysiske følelser knyttet til tanker om vedkommende. Ta en dyp innpust og rist frykten av deg. Anonymkode: 83067...74d 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #11 Skrevet 22. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Vrangforestilling Her kan du lese om vrangforestillinger som ofte er tegn på sykdom. Snakk med fastlegen din om dette. Anonymkode: de47e...05d Dere som mener dette gå vekk! Anonymkode: e13ad...bef 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #12 Skrevet 22. mars 2020 41 minutter siden, AnonymBruker said: Dere som mener dette gå vekk! Anonymkode: e13ad...bef Jeg mener ikke noe vondt med det, jeg sier det i beste mening. Jeg synes det du beskriver likner på det som man kaller for "bisarre forestillinger". Du kan sannsynligvis bli kvitt noe av dette med medisiner. Synes det er leit at du skal plages av det her når det finnes behandling å få. Anonymkode: de47e...05d 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #13 Skrevet 22. mars 2020 Ja du kan det. Det er noe som heter ganning som er det å kaste ondt over folk. Men kaster du ondt på andre, må du regne med at du får det tribbelt tilbake. Om ikke dette livet, så neste. Mange som driver med ganning de forstår ikke fullt konsekvensene hva de fører et annet menneske og det er mye useriøs ganning der ute som at noen bare ganner andre som følge at noe de sa, en uenighet, krangel, osv. Anonymkode: 4309b...36b 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #14 Skrevet 22. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde nettopp det❤️ Anonymkode: e13ad...bef Bare fortsett med det hver dag ❤️ Anonymkode: 52e90...50d 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #15 Skrevet 22. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja du kan det. Det er noe som heter ganning som er det å kaste ondt over folk. Men kaster du ondt på andre, må du regne med at du får det tribbelt tilbake. Om ikke dette livet, så neste. Mange som driver med ganning de forstår ikke fullt konsekvensene hva de fører et annet menneske og det er mye useriøs ganning der ute som at noen bare ganner andre som følge at noe de sa, en uenighet, krangel, osv. Anonymkode: 4309b...36b Fy så teit. Folk må jo være snille med hverandre😭 Anonymkode: e13ad...bef
Cinnamondiva Skrevet 22. mars 2020 #16 Skrevet 22. mars 2020 Nei, synes det ikke er så lurt uansett hvor vondt andre har gjort deg. Heller fokuser på å bli lykkelig selv 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #17 Skrevet 22. mars 2020 5 minutter siden, Cinnamondiva skrev: Nei, synes det ikke er så lurt uansett hvor vondt andre har gjort deg. Heller fokuser på å bli lykkelig selv Jeg ber bare. Men andre plager meg😰 Anonymkode: e13ad...bef
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #18 Skrevet 22. mars 2020 Selvsagt går det an å kaste forbannelse over andre, Mange "alternative" er i kontakt med "den onde" men forkledd som "lys, velsignelser og kjærlighet"... Man blir dratt feil vei, bort fra det gode (Gud). Og er man i kontakt med slike krefter så er det sterkt og man kan bruke det til å kaste forbannelser feks. Se på satanister, det gjør det hele tiden. Det beste du kan gjøre er å påkalle Jesus. Eneste som kan bryte makten over deg 🙏 Anonymkode: 9f6a0...004 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #19 Skrevet 22. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja du kan det. Det er noe som heter ganning som er det å kaste ondt over folk. Men kaster du ondt på andre, må du regne med at du får det tribbelt tilbake. Om ikke dette livet, så neste. Mange som driver med ganning de forstår ikke fullt konsekvensene hva de fører et annet menneske og det er mye useriøs ganning der ute som at noen bare ganner andre som følge at noe de sa, en uenighet, krangel, osv. Anonymkode: 4309b...36b Det trenger absolutt ikke komme tilbake på deg, ganning er ikke nødvendigvis ondt, det kan være rettferdig, og da er det ikke farlig. Anonymkode: 41edb...59a 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #20 Skrevet 22. mars 2020 Ja det er fullt mulig å gjøre. Anonymkode: bbf46...a31 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå