Gå til innhold

Korona-fest over nettet - Hva bruker dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har slått oss på trenden med å møtes på nettet for et vinglass og litt sosialt. 

I går startet vi på Skype, men endte opp på Teams. Vi var bare tre lokasjoner, og har planlagt en større gruppe neste helg. Hvilke erfaringer har dere med ulike løsninger og hva syntes dere fungerer best?

Anonymkode: 5abf4...2d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd det men det høres jo helt genialt ut😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Zoom. På PC. På telefonen kan man få maks 4 per side, så da man man sveipe for å se folk. Men på PC kommer alle opp. Vet ikke hvordan teams er ift zoom da. 

Anonymkode: 6b9a4...923

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg kan veldig lite om sånt. Hva er den beste løsningen når jeg vil videoringe flere barnebarn samtidig? Kan alle sammen høre hverandre, eller er det bare jeg som kak høre dem? Alle barnabarna har Ipad, og vi bruker Facetime, mem da kan jeg bare ringe én om gangen. 

Anonymkode: 9a2de...b63

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg kan veldig lite om sånt. Hva er den beste løsningen når jeg vil videoringe flere barnebarn samtidig? Kan alle sammen høre hverandre, eller er det bare jeg som kak høre dem? Alle barnabarna har Ipad, og vi bruker Facetime, mem da kan jeg bare ringe én om gangen. 

Anonymkode: 9a2de...b63

Zoom. Da kan alle høre hverandre, eller du (som vert) kan mute de du ønsker (eller de kan mute seg selv). Man kan velge å delta med video eller kun med lyd. 

Anonymkode: 6b9a4...923

• Opprett ny...