Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lagt merke til at i alle reklamer for hårfjerningsprodukter, har kvinnene i reklamen kun hår på leggene som behøves og fjernes. til nøds også på knærne, og et par centimeter oppover låret. selv har jeg hår helt opp til hoftene og på lårene er disse 1.5 cm lange så de trengs da selvsagt også å fjernes! hvorfor har ikke reklamedamene dette problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjaa, hvis jeg ser på mine ben så er hårene på leggerne sorte og kraftige, mens hårene på lårene mine er lyse og tynne/myke.

Reklameverdenen har ikke noe med virkeligheten å gjøre - har du noen gang sett en reklame med en som faktisk har hår på leggerne?

Jeg synes at jeg har sett en reklame nå nylig hvor damen fjernet hår på låret. Kankje jeg husker feil.

Hilsen Trille

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvorfor ikke bae la håret på leggane gro? Så slipper du heile problemet.

Skrevet
Tjaa, hvis jeg ser på mine ben så er hårene på leggerne sorte og kraftige, mens hårene på lårene mine er lyse og tynne/myke.

Reklameverdenen har ikke noe med virkeligheten å gjøre - har du noen gang sett en reklame med en som faktisk har hår på leggerne?

Jeg synes at jeg har sett en reklame nå nylig hvor damen fjernet hår på låret. Kankje jeg husker feil.

Hilsen Trille

Enig!

+ under armene?

Er det bare jeg som trenger å fjerne hår der, eller?

Har aldri sett noen på tv-reklame som har hatt et så udelikat problem.. :roll:

Gjest Catwoman
Skrevet
+ under armene?  

Er det bare jeg som trenger å fjerne hår der, eller?  

Har aldri sett noen på tv-reklame som har hatt et så udelikat problem..

Det er vel nettopp derfor da. At det ser mer delikat ut på TV med ei som fjerner håret på leggene enn under armene?

Alle jenter får da vel hår under armene.

Gjest Gitte
Skrevet

de viser jo at de shaver seg under armene? "mer skånsom for steder med tynn hud" eller hva de nå reklamerer for... men det er jo ikke hår der, før de shaver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...