Dfs1906 Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Hei! Følger dere prøvere noen kostholdsplan eller annet? trenger råd. Det samme med trening. Hvilke øvelser er med på å fremme graviditet?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Følger denne. jeg ble gravid når jeg trente Jeg mista + at jeg slutta å trene dette er 2 år siden så vurderer sterkt å starte opp igjen Når jeg trente å ble gravid dro jeg på treningsstudio og gjorde «vanlige» øvelser😅 Anonymkode: 22aee...112
TiiBii Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Jeg har lagt om kosthold, mindre porsjoner, 5 måltider om dagen, mer aktivitet ☺️ Passer på moderate menger med gluten og laktose. Gjorde små grep som å drikke vann til mat og byttet ut lettmelk til skummetmelk. Jeg er veldig fornøyd. Håper på at det vil gjøre susen og gjøre at jeg lykkes med å bli gravid❤️
Hopptimisten Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 https://ajk.no/2019/01/spis-dette-eggkvaliteten/ Jeg prøver å spise ting som fremmer eggkvaliteten! Kom over denne linken nå i denne PP!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 Fleire forskere som nevner at det er viktig å ha mest mulig stabilt blodsukker. For riktig utvikling av egg-kvalitet og best mulig miljø for egget å feste seg i. Så mindre måltider, spis ofte, lavkarbo er kjent for å stabilisere, og generell aktivitet. Finnes ingen øvelser med det å gå tur, holde seg i aktivitet. Her vil alt hjelpe. Anonymkode: c8799...64c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 Spist lavkarbo med 2 av 3 . første bruke vi 4 år på, la om til lk når vi hadde prøvd i 2 år på nr 2. ble gravid med nr 3 6 mnd etter nr 2 Har byttet ut mannen nå, og lagt om til lk nå fordi vi har prøvd noen år å få et barn sammen.. så spent på om det hjelper denne gangen Anonymkode: f3345...73a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå