AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Del Skrevet 22. mars 2020 Eller holder de helt stengt pga. Coronasituasjonen? Anonymkode: 362b8...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Del Skrevet 22. mars 2020 Var der i går, mener det stod 10-20 alle dager. Sjekk eventuelt nettsiden. Anonymkode: 5131e...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Del Skrevet 22. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var der i går, mener det stod 10-20 alle dager. Sjekk eventuelt nettsiden. Anonymkode: 5131e...896 Takk for svar! Anonymkode: 362b8...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Del Skrevet 22. mars 2020 Hvordan tørr du å gå og handle på IKEA? Når det er så stor butikk, er det stor sannsynlighet for å bli smittet. Jeg hadde latt være! Anonymkode: f593c...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #5 Del Skrevet 22. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan tørr du å gå og handle på IKEA? Når det er så stor butikk, er det stor sannsynlighet for å bli smittet. Jeg hadde latt være! Anonymkode: f593c...e7c Jeg var der forrige uke. Det er helt folketomt så risikoen er neppe stor. Og lett å få hjelp, masse ansatte uten noe å gjøre. Anonymkode: 7f6d8...c71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 22. mars 2020 #6 Del Skrevet 22. mars 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tørr du å gå og handle på IKEA? Når det er så stor butikk, er det stor sannsynlighet for å bli smittet. Hvorfor gå rundt å engste seg for noe som det allikevel er stor sannsynlighet for at du kommer til å bli smittet av uansett? Trolig bedre å bli smittet nå tidlig i utviklingen enn senere når belastningen på helsevesenet er større, hvis du mot formodning skulle trenge legehjelp Endret 22. mars 2020 av LeneXCII Omskrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #7 Del Skrevet 22. mars 2020 1 minutt siden, LeneXCII skrev: Hvorfor gå rundt å engste seg for noe som det allikevel er stor sannsynlighet for at du kommer til å bli smittet av uansett? Trolig bedre å bli smittet nå tidlig i utviklingen enn senere når belastningen på helsevesenet er større, hvis du mot formodning skulle trenge legehjelp Skjønner du ikke at hvis alle tenker dom deg blir jo helsevesenet overbelastet nå. Anonymkode: 6168b...b4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #8 Del Skrevet 22. mars 2020 Hva med å sjekke nettsiden deres? De har åpent men med litt kortere åpningstider. Anonymkode: 768cb...f83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #9 Del Skrevet 22. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner du ikke at hvis alle tenker dom deg blir jo helsevesenet overbelastet nå. Anonymkode: 6168b...b4f Nei, ikke nødvendigvis. Det er jo ikke spesielt belastet nå, selv om man kan få inntrykk av det Anonymkode: a08ea...6ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #10 Del Skrevet 23. mars 2020 Jeg handlet på nett, så ut som de hadde satt ned prisen på levering, for jeg betalte bare 200 kr for hjemlevering med bæring inn i leiligheten. Så det ville jeg ha gjort hvis jeg var deg, utrolig dumt å risikere å smitte seg selv eller andre nå. Anonymkode: fd8c4...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 23. mars 2020 #11 Del Skrevet 23. mars 2020 De har reduserte åpningstider. Du kan finne all info her: https://www.ikea.com/no/no/customer-service/-pubd8e01c40?utm_source=NO+IKEA&utm_medium=MFF&utm_term=EDM_email_IN_VAD_P1_none_N_c3_newsletter&utm_content=w13famksjoa_V1_HFB020_LP_C2_1x1&utm_campaign=IKEA_NO_NO_NP_FY19NewsletterSMS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå