Gå til innhold

Noen som vet om IKEA Furuset har normale åpningstider mandag-lørdag nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller holder de helt stengt pga. Coronasituasjonen? 

Anonymkode: 362b8...033

AnonymBruker
Skrevet

Var der i går, mener det stod 10-20 alle dager. Sjekk eventuelt nettsiden. 

Anonymkode: 5131e...896

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var der i går, mener det stod 10-20 alle dager. Sjekk eventuelt nettsiden. 

Anonymkode: 5131e...896

Takk for svar! 

Anonymkode: 362b8...033

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tørr du å gå og handle på IKEA? Når det er så stor butikk, er det stor sannsynlighet for å bli smittet. Jeg hadde latt være!

Anonymkode: f593c...e7c

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan tørr du å gå og handle på IKEA? Når det er så stor butikk, er det stor sannsynlighet for å bli smittet. Jeg hadde latt være!

Anonymkode: f593c...e7c

Jeg var der forrige uke. Det er helt folketomt så risikoen er neppe stor. Og lett å få hjelp, masse ansatte uten noe å gjøre.

Anonymkode: 7f6d8...c71

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tørr du å gå og handle på IKEA? Når det er så stor butikk, er det stor sannsynlighet for å bli smittet.

Hvorfor gå rundt å engste seg for noe som det allikevel er stor sannsynlighet for at du kommer til å bli smittet av uansett?
Trolig bedre å bli smittet nå tidlig i utviklingen enn senere når belastningen på helsevesenet er større, hvis du mot formodning skulle trenge legehjelp ;) 

Endret av LeneXCII
Omskrevet
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, LeneXCII skrev:

Hvorfor gå rundt å engste seg for noe som det allikevel er stor sannsynlighet for at du kommer til å bli smittet av uansett?
Trolig bedre å bli smittet nå tidlig i utviklingen enn senere når belastningen på helsevesenet er større, hvis du mot formodning skulle trenge legehjelp ;) 

Skjønner du ikke at hvis alle tenker dom deg blir jo helsevesenet overbelastet nå. 

Anonymkode: 6168b...b4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å sjekke nettsiden deres? De har åpent men med litt kortere åpningstider.

Anonymkode: 768cb...f83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner du ikke at hvis alle tenker dom deg blir jo helsevesenet overbelastet nå. 

Anonymkode: 6168b...b4f

Nei, ikke nødvendigvis. Det er jo ikke spesielt belastet nå, selv om man kan få inntrykk av det 

Anonymkode: a08ea...6ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg handlet på nett, så ut som de hadde satt ned prisen på levering, for jeg betalte bare 200 kr for hjemlevering med bæring inn i leiligheten. Så  det ville jeg ha gjort hvis jeg var deg, utrolig dumt å risikere å smitte seg selv eller andre nå.

Anonymkode: fd8c4...105

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...