Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din favoritt solkrem til ansikt?

Min er Cliniderm light & mattifying sun face gel cream SPF 25. Brukt i flere år. Den er lett og mattende, men gir samtidig mye fukt. Kjøpes på apotek og prisen er okey.

Anonymkode: f65cb...165

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan vi legge ved link også?😊

Anonymkode: 09f60...55d

Skrevet

Änglemark solkrem fra Coop, billig og veldig bra 👌🏻 Den inneholder ingen farlige stoffer så kan brukes av både barn og voksne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker en matt solkrem fra La Roche Posay

Skrevet

Jeg bruker ikke sol krem men helt naturlige uraffinerte oljer fra gulrot røtter og bringebærfrø. De beskytter mot AVA/UVB stråler på en naturlig måte. Det som er gøy er at man kan bruker oljer alene eller i tillegg til solkrem/bodylotion. Gulrot olja gir en "bronzer" effekt (utrolig fin å bruke på kroppen/legger)!❤

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Brukar Cliniderms faktor 30 til kropp og ansikt. Apoteket.

AnonymBruker
Skrevet
På 22.3.2020 den 14.02, Lillemy- skrev:

Jeg bruker en matt solkrem fra La Roche Posay

På 22.3.2020 den 10.52, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo lurt :)

Her er da min favoritt:

https://www.apotek1.no/produkter/cliniderm-ultralett-solkrem-for-ansikt-spf-25-50ml-845371p

TS

Ser begge disse skal være matte, noen som vet hvem som er best?

AnonymBruker
Skrevet
På 22.3.2020 den 10.52, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo lurt :)

Her er da min favoritt:

https://www.apotek1.no/produkter/cliniderm-ultralett-solkrem-for-ansikt-spf-25-50ml-845371p

TS

Akkurat denne kjøpte jeg for noen dager siden. :) Har ikke brukt den mer enn to dager, men er foreløpig fornøyd. Får lett kviser, derfor valgte jeg en lett solkrem. Dessuten kjekt med mattende effekt. 

Anonymkode: 85f78...644

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker 30 og 50 til ansikt, syns man enten blir likblek av de fordi de er tilsatt fysisk filter, eller så er de altfor fete og glinsende eller så er de "tørre" og preller av når du tar deg i ansiktet.  Aldri funnet en jeg liker. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Saph skrev:

Bruker dagkremen til cerave med spf 25 når jeg skal ha på sminke. https://www.boots.no/product/cerave-facial-moisturising-lotion-spf-25-52-ml-produkt961262

Skal jeg ikke ha sminke på, så bruker jeg la Roche posay anthelios spf 50 https://www.boots.no/product/la-rocheposay-anthelios-ultra-krem-spf50-produkt917730

Er den fra cerave som en vanlig fuktighetskrem/dagkrem i konsistens og hvordan den trekker inn i huden?

Skrevet (endret)

Jeg bruker Shiseido 50+  hvis jeg vet jeg skal være lenge ute i solen. Men til vanlig bruker jeg Exuviance daily spf 20

Endret av Troyamin
Glemte å legge inn linker.
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Apocalypte skrev:

Jeg bruker 30 og 50 til ansikt, syns man enten blir likblek av de fordi de er tilsatt fysisk filter, eller så er de altfor fete og glinsende eller så er de "tørre" og preller av når du tar deg i ansiktet.  Aldri funnet en jeg liker. 

Tror ikke du vil oppleve disse problemene med produktet nevnt i HI :) Man blir iallfall ikke likbleik og den er matt, men gir samtidig mye fukt. Prøv den da vel? Er mye tilbud på solkrem på apotekene nå for tiden.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du vil oppleve disse problemene med produktet nevnt i HI :) Man blir iallfall ikke likbleik og den er matt, men gir samtidig mye fukt. Prøv den da vel? Er mye tilbud på solkrem på apotekene nå for tiden.

Finne rike den i faktor over 30, det er vel det som er anbefalt for ansikt. Helst 50!

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er den fra cerave som en vanlig fuktighetskrem/dagkrem i konsistens og hvordan den trekker inn i huden?

Hos meg trekker den bra inn i huden. Det er en dagkrem, ikke en solkrem. 

Anonymkode: 3cdc9...c13

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos meg trekker den bra inn i huden. Det er en dagkrem, ikke en solkrem. 

Anonymkode: 3cdc9...c13

Men hva er da forskjellen på dagkrem spf 25 og solkrem spf 25?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...