Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i en jobb i flere år. Temaet interesserer meg, men stillingen er alt for administrativ,  og jeg hater måten å jobbe på. Jeg føler at jeg har havnet helt feil ut. Jeg prøvde å gi jernet da jeg startet og et par år, men innså at jeg ikke får utviklingsmuligheter og at jeg behandles som en "kontordame" men mengder av arkivering, kontroll og tilrettelegging for andre. Jeg har ikke rett kompetanse til å nå høyere der jeg er, selv om jeg har en lang utdannelse som er vel så krevende og kvantitativ. Jeg merker at arbeidsmoralen ofte lider av dette. Jeg klarer ikke å engasjere meg i arkivering og rutiner. Det gir meg veldig lite stimuli. Jeg har fått mitt stempel på hvor i hierarkiet jeg tilhører og ekskulderes fra det meste jeg potensielt kunne lært noe av. Det blir en ond sirkel. Jeg ønsker meg en mer selvstendig stilling hvor jeg kan løse ting på "min måte " og heller diskutere ved behov. Der jeg er, må alt fra fargen på mappen til innhold i en intern e-post diskuteres. Jeg vil jobbe med noe mer krevende og overordnet

Jeg klarer ikke å yde maksimalt fordi jeg er umotivert. Gruer meg til en ny uke fordi jeg kjeder meg så. Karakterene mine stupte på slutten av srudiet, og det er derfor jeg tok det jeg fikk, og der er jeg litt stuck.

Er det krise at jeg kun gjør jobben og ikke har mer å gi? 

Noen med lignende erfaring?

Anonymkode: 115ac...907

Videoannonse
Annonse
Gjest Forumhei
Skrevet

Man skal aldri yte  maksimalt i en jobb, men bra nokk, da har man overskudd til venner og familie samt trening.

man har også energi til å jobbe overtid når det er 100% tillegg uten å gå helt ned i kjellerne, da sitter man med penger samt overskudd😊. Gi 80% på jobb, det er mere en bra nokk!! Og ha lite fravær.

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Forumhei skrev:

Man skal aldri yte  maksimalt i en jobb, men bra nokk, da har man overskudd til venner og familie samt trening.

man har også energi til å jobbe overtid når det er 100% tillegg uten å gå helt ned i kjellerne, da sitter man med penger samt overskudd😊. Gi 80% på jobb, det er mere en bra nokk!! Og ha lite fravær.

Ja, har ikke behov for å bevise noe der jeg er. Det er nytteløst i en stor organisasjon. Det er et miljø med mye misunnelse, så er man litt frempå, blir man hakket på og ned. Det er grinete damer som alltid må sette seg i mot, ha en mening om noe meningsløst. Yder jeg ekstra, er lønnen x. Yder jeg minimalt er lønnen x. Yder jeg sånn passe, er lønnen x.

Valget ble da å heller satse på et godt privatliv. Så sånn sett valgte jeg det du skriver👍

TS

Anonymkode: 115ac...907

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...