AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Kjæresten og jeg bor ikke sammen. Han bor ca en halvtime unna men i samme kommune. Han går på jobb hvor det er lite mennesker, men ellers har han ikke venner eller familie han kan treffe (de få han har her er flinke og holder seg for seg selv). Vi snakker sammen daglig og jeg merker at han begynner å få det tungt (han har slitt med depresjon før). Jeg er hjemme med to barn og vi holder oss helt unna andre mennesker. Er det greit å få kjæresten på besøk en gang i uken f eks? Skulle gjerne hatt han boende, men det blir litt for tidlig i forhold til barna. Anonymkode: 34e0c...484
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Noen som mener noe om dette? Anonymkode: 34e0c...484
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Ikke hvis dere har kontakt med andre. Hvis dere begge er isolert er det selvsagt ikke noe problem. Anonymkode: d831d...46c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten og jeg bor ikke sammen. Han bor ca en halvtime unna men i samme kommune. Han går på jobb hvor det er lite mennesker, men ellers har han ikke venner eller familie han kan treffe (de få han har her er flinke og holder seg for seg selv). Vi snakker sammen daglig og jeg merker at han begynner å få det tungt (han har slitt med depresjon før). Jeg er hjemme med to barn og vi holder oss helt unna andre mennesker. Er det greit å få kjæresten på besøk en gang i uken f eks? Skulle gjerne hatt han boende, men det blir litt for tidlig i forhold til barna. Anonymkode: 34e0c...484 Ja, det er greit. Naboen her får besøk av dama si hver helg, de er unge og friske og møter ikke eldre mennesker. Den sjansen er grei å ta, synes jeg. Anonymkode: 85452...c81
Anbefalte innlegg