Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter på kontoret og titter ut på sola og er kåt... :sjarmor: Problemet er at jeg er på kontoret og ikke kan gå hjem på mange timer enda og tillegg får vi middagsbesøk med det samme jeg kommer hjem... Onanere på toalettet er utelukket.... :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke vi kan hjelpe deg akkurat.. svette + sperm = æsj lukt!

Skrevet
Tror ikke vi kan hjelpe deg akkurat.. svette + sperm = æsj lukt!

Jeg er dame så sperm blir det ikke så mye av uansett da... :wink:

Gjest MalinA
Skrevet
Onanere på toalettet er utelukket.... :veldigsur:

Hvis du bare er kåt nok, så går det helt utmerket. Det har jeg gjort mange ganger. Man må jo dempe stønningen litt da, men det får man leve med.

Et toalett er jo nettopp et sted hvor vi gjør våre mest intime aktiviteter. Men er enig i at sofaen eller senga hjemme er bedre.

Skrevet

hmmmm, tror jeg lister meg inn på toalettet jeg... :sjarmor:

Skrevet

Mmmm, ferdig - så da kan jeg kanskje få gjort no fornuftig resten av arbeidstiden :ler:

Gjest MalinA
Skrevet

Så mye som 22 minutter på dass for å onanere? Da kunne du ikke være ordentlig kåt. :wink:

Skrevet
Så mye som 22 minutter på dass for å onanere? Da kunne du ikke være ordentlig kåt. :wink:

Traff sjefen som slo av en prat på vei tilbake til kontoret mitt. Så visst rimelig fornøyd ut for han begynte å prate om ferien som er rett rundt hjørnet og at det så ut som jeg gleda meg :ler:

Gjest okimann
Skrevet

Du var sikker passe salig etter å ha onanert på toalettet.

Har du fårr tatt igjen noe etter at du kom hjenm da?

Være med oss gutta når vi får en stiv en på kontoret, litt vanskeligere å skjule det.

:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hmm... Blir småvarm av å lese noen av trådene her nå i kveld. Får se til å finne køya og vekke fruen med et mykt kyss..

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...