Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd flere forskjellige typer eggløsningstester, men eneste gangen de har slått ut positivt var når jeg var gravid (som endte i MA😥)! Jeg har eggløsningssmerter og slim over flere dager, og tempen er litt ustabil så det er vanskelig å vite akkurat når eggløsning er! Flere som har dette problemet? Tips?

Er i PP5 etter SA, og begynner å bli litt frustrert! Vært prøvere siden januar i fjor, og hatt en MA og en SA😖 Er 31 år, ingen barn fra før. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært prøver i veldig mange år tilsammen, så har brukt en del av de. Holder meg nå til clearblue advanced, istedenfor de vanlige fra clearblue. Jeg har kort topp med økning av LH, så med de vanlige har jeg nok misset mange topper, da jeg ikke testet ofte nok. Og jeg har tenkt at jeg ikke fikk eggløsning, tross slim/smerter. Ble anbefalt advanced pga dette. Da registrerer den unikt for hver syklus. Når den har blinkene smil så er det økning av et hormon før eggløsning, og prøvingen bør starte, når det blir fast smil etter noen dager, så er eggløsning rett rundt hjørnet, og da står smilet konstant så lenge som dere bør holde på med prøvingen. Så her blir det ikke noen andre. Veldig kjekt å slippe tyding osv av mange av de andre. 

Anonymkode: 311d3...fce

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært prøver i veldig mange år tilsammen, så har brukt en del av de. Holder meg nå til clearblue advanced, istedenfor de vanlige fra clearblue. Jeg har kort topp med økning av LH, så med de vanlige har jeg nok misset mange topper, da jeg ikke testet ofte nok. Og jeg har tenkt at jeg ikke fikk eggløsning, tross slim/smerter. Ble anbefalt advanced pga dette. Da registrerer den unikt for hver syklus. Når den har blinkene smil så er det økning av et hormon før eggløsning, og prøvingen bør starte, når det blir fast smil etter noen dager, så er eggløsning rett rundt hjørnet, og da står smilet konstant så lenge som dere bør holde på med prøvingen. Så her blir det ikke noen andre. Veldig kjekt å slippe tyding osv av mange av de andre. 

Anonymkode: 311d3...fce

Tusen takk! De skal jeg teste ut neste syklus!😁😁 Håper på IKM nå først!! 🤞🏼🤞🏼

AnonymBruker
Skrevet

Håper det klaffer for deg snart. ❤️ 
Kan også anbefale Clearblue advanced hvis man har kort topp.

Anonymkode: 1d0cf...60b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...