AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Fikk sms om avlyst time til min datter pga coronasituasjonen. Hun har en sykdom og skulle på 2 undersøkelser for å se om det var forbedring og så ha konsultasjon med barnelege. Konsultasjonen var spesielt viktig da vi må få justert medisiner, og spurt om småting som egentlig ikke bør vente. Men vi har ikke hørt noe fra sykehuset etter sms om avlyst time, de skal ta kontakt står det men dette er nå over en uke siden (timen skulle vært forrige mandag). Kjenner dette irriterer meg veldig for konsultasjonen kunne vært tatt på tlf. Så hva gjør vi? Venter på å høre noe? Ringe likevel? Justere selv? Barnet er friskt og vi ønsker å trappe ned medisiner som har fæle bivirkninger. Anonymkode: 31f9f...fc3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Så klart dere ringer! Anonymkode: 64a89...dd8 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 ja, jeg hadde ringt. Jeg hadde også en legeime som ble avlyst, og beskjed om at de ville kontakte meg for å sette opp en ny time. Jeg ringte alikevel og fikk til slutt krangla meg til en ny legetime neste uke. Det ville nok tatt mye lengre tid om de skulle kontakta meg. Anonymkode: 95842...4c2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 Er i ca. samme situasjon. Jeg fikk beskjed om at fastlege måtte overta ansvaret. Fastlegen sier han ikke føler seg kompetent og at jeg bare må fortsette med medisinen til sykehuset har kapasitet til å ta en telefonkosultasjon. Anonymkode: 97561...2fc
Anbefalte innlegg