AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Er det flere kvinner som foretrekker herre deo? De er billigere, og bedre. Jeg liker Versace, Chanel, Ralph Lauren, YSL, Hugo Boss, Dior og Armani sine dufter. Anonymkode: 42a9a...b32
Djungelvrål Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Nei, det lukter helt feil på meg. Jeg er veldig feminin. Men du er kanskje maskulin og kler det av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 2 minutter siden, Apocalypte skrev: Nei, det lukter helt feil på meg. Jeg er veldig feminin. Men du er kanskje maskulin og kler det av den grunn. Nei, er virkelig ikke maskulin. Jeg snakker om deo ikke parfyme. Anonymkode: 42a9a...b32
Blingblingtahei Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 Herredeo lukter veldig mann i min nese så det skulle vært i krise tilfellet i så fall. Min mann har brukt min riktignok men min har en mye mildere duft så det har jeg ikke engang lagt merke til.
Little Black Brush Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 Elser friske herre parfymer eller unisex parfymer!
334 Skrevet 22. mars 2020 #6 Skrevet 22. mars 2020 Det er vel ikke noe problem.. De duftene er vel helt enkelt designa for at damer skal like dem. Hehe..
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #8 Skrevet 22. mars 2020 Bruker det jeg og. Rett og slett fordi de fungerer bedre... Virker som at de fleste dame-produsenter tenker at "damer svetter ikke. så derfor trenger de ikke beskyttelse bre de lukter godt" men herredeo'n gjør jobben.. Kjøler ned når det blir for varmt, og hindrer svettelukten i å komme. Mange av de lukter veldig MANN, men har finni en som har en ganske kjønnsnøytral duft, som jeg bruker... Anonymkode: fb285...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå