Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Ja siden alle skal sikle så på alle disse sleskebeistene kan vi vel heller snakke dritt om dem vi ikke liker! Hvem liker dere ikke?

Jeg liker ikke Michael, Sayid, Walt, Shannon, Charlie, Boone, Jack, Rose (hun som venter på mannen sin), beibien til Claire, Poltimannen som daua, Han som ble sugd inn i propellen i episode 1, kåna til michael, kåna til jack, Boone, Danielle, Ethan, isbjørnen og villsvina (vel de er litt snille)

Ja hva med dere???

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler:

Jeg liker ikke Shannon, Sayid, han kinesiske hissigproppen, vet ikke hva han heter (vel, er litt delt i meningene om han), kona til Michael, moren og faren til Locke og ja, det er sikkert flere. :tunge1:

Skrevet

liker ikke helt walt :roll:

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg takler virkelig ikke Jack. Han er for meg en slik type som ikke klarer å akseptere at andre kan noe også.

Gjest Gjesta
Skrevet

Er ikke helt på bølgelengde med Jack, jeg. Litt for perfekt... :roll:

Skrevet
Ja siden alle skal sikle så på alle disse sleskebeistene kan vi vel heller snakke dritt om dem vi ikke liker! Hvem liker dere ikke?

Jeg liker ikke Michael, Sayid, Walt, Shannon, Charlie, Boone, Jack, Rose (hun som venter på mannen sin), beibien til Claire, Poltimannen som daua, Han som ble sugd inn i propellen i episode 1, kåna til michael, kåna til jack, Boone, Danielle, Ethan, isbjørnen og villsvina (vel de er litt snille)

Ja hva med dere???

Her var det ikke mange igjen :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Her var det ikke mange igjen :wink:

Locke, Claire og Sawyer. :wink:

Skrevet

Locke, Claire og Sawyer. :wink:

Ja, og det er jo ikke mange :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Hurley også. Joda, tilsammen blir jo det 4 stk, synes da det er nok.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja det var sant, synes ikke mye om claire heller, også husker jeg ikke om jeg nevnte VINCENT :frustrert:

Bra serie med masse nisser :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...