Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2005 #1 Skrevet 15. juni 2005 Ja siden alle skal sikle så på alle disse sleskebeistene kan vi vel heller snakke dritt om dem vi ikke liker! Hvem liker dere ikke? Jeg liker ikke Michael, Sayid, Walt, Shannon, Charlie, Boone, Jack, Rose (hun som venter på mannen sin), beibien til Claire, Poltimannen som daua, Han som ble sugd inn i propellen i episode 1, kåna til michael, kåna til jack, Boone, Danielle, Ethan, isbjørnen og villsvina (vel de er litt snille) Ja hva med dere???
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2005 #2 Skrevet 15. juni 2005 Jeg liker ikke Shannon, Sayid, han kinesiske hissigproppen, vet ikke hva han heter (vel, er litt delt i meningene om han), kona til Michael, moren og faren til Locke og ja, det er sikkert flere.
Gjest Formosiss Skrevet 15. juni 2005 #4 Skrevet 15. juni 2005 Jeg takler virkelig ikke Jack. Han er for meg en slik type som ikke klarer å akseptere at andre kan noe også.
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2005 #5 Skrevet 15. juni 2005 Er ikke helt på bølgelengde med Jack, jeg. Litt for perfekt...
Gjest Hehe Skrevet 16. juni 2005 #7 Skrevet 16. juni 2005 Ja siden alle skal sikle så på alle disse sleskebeistene kan vi vel heller snakke dritt om dem vi ikke liker! Hvem liker dere ikke? Jeg liker ikke Michael, Sayid, Walt, Shannon, Charlie, Boone, Jack, Rose (hun som venter på mannen sin), beibien til Claire, Poltimannen som daua, Han som ble sugd inn i propellen i episode 1, kåna til michael, kåna til jack, Boone, Danielle, Ethan, isbjørnen og villsvina (vel de er litt snille) Ja hva med dere??? Her var det ikke mange igjen
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #8 Skrevet 16. juni 2005 Her var det ikke mange igjen Locke, Claire og Sawyer.
Gjest Hehe Skrevet 16. juni 2005 #9 Skrevet 16. juni 2005 Locke, Claire og Sawyer. Ja, og det er jo ikke mange :-)
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #10 Skrevet 16. juni 2005 Hurley også. Joda, tilsammen blir jo det 4 stk, synes da det er nok.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2005 #11 Skrevet 17. juni 2005 Ja det var sant, synes ikke mye om claire heller, også husker jeg ikke om jeg nevnte VINCENT Bra serie med masse nisser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå