Gå til innhold

Noen som faktisk har isolert seg fullstendig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å unngå å få viruset? Dvs at dere ikke går ut i det hele tatt? Hvordan gjør dere det med handling? 

Når ser dere for dere å gå ut igjen? Når vaksinen er kommet? 

Anonymkode: 05b47...44e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har en veninne som er hysterisk. Lar ikke ungene gå ut eller noe. Vi bor på bygda, så karantenefolk er hjemme og det er lite folk generelt. Så vi er ganske skjermet. Hysteri, mener jeg😏

Anonymkode: 253fb...cb8

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er alvorlig kronisk syk og har valgt å isolere meg fullstendig siden begynnelsen av mars måned. Får medisiner og matvarer levert på døra. Jeg bor alene og er pga. den kroniske sykdommen jeg har, vant med å leve isolert, så jeg skal nok klare helt fint å leve slik i et par år om det behøves, så lenge ikke sykdommen min forverres og jeg vil trenge sykehusinnleggelse igjen. Kan jo ha kontakt med venner og slekt på Facetime. Bor midt i Oslo, så ser jo litt liv utafor bare av å se ut av vinduet. 

Anonymkode: ff68d...2b7

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gravid og har fått påvist kreft. Får mat levert på døren, bor i hus vel og merke på landet, så er i hagen og kan kjøre meg en tur, men går ikke ut av bilen..

Anonymkode: ad91d...0e6

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er alvorlig kronisk syk og har valgt å isolere meg fullstendig siden begynnelsen av mars måned. Får medisiner og matvarer levert på døra. Jeg bor alene og er pga. den kroniske sykdommen jeg har, vant med å leve isolert, så jeg skal nok klare helt fint å leve slik i et par år om det behøves, så lenge ikke sykdommen min forverres og jeg vil trenge sykehusinnleggelse igjen. Kan jo ha kontakt med venner og slekt på Facetime. Bor midt i Oslo, så ser jo litt liv utafor bare av å se ut av vinduet. 

• Liker 5
Gjest Trynefaktor
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, gravid og har fått påvist kreft. Får mat levert på døren, bor i hus vel og merke på landet, så er i hagen og kan kjøre meg en tur, men går ikke ut av bilen..

❤️

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Trynefaktor skrev:

❤️

Takk❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var planen, men med så mange udugelige folk det er i området så gikk den planen rett i vasken fordi ingen bryr seg om å ta ansvar rundt her.

Anonymkode: 1f199...6b1

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi har isolert oss fullstendig i tre uker nå og akter å fortsette til vaksine og/eller effektiv behandling er på plass eller til det ikke lenger er praktisk mulig. Mat har vi i hus; alle som fulgte med skjønte jo hvilken vei dette gikk lenge før vi ble bedt om å isolere oss. Vårt eneste store probleme er søppel. Foreløpig er det kaldt nok til å ha søpla på verandaen, men når sola begynner å varme må vi ut med den. Hvordan vi løser det gjenstår å se. Men enn så lenge gjør vi vår samfunnsplikt ved å unngå både å bli smittet selv og å smitte andre. Skulle ønske alle andre også i det minste gjorde et forsøk på det...

Anonymkode: 35495...e62

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, kjære deg det var leit. Vondt og vanskelig å få kreft, og kanskje særlig trist at det kanskje overskygger graviditeten som egentlig skal være en positiv og fin tid. Håper inderlig at du har noen som tar vare på deg og gir deg litt ekstra omsorg, selvom det kanskje er over telefon. Ta godt vare på deg selv. ❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er isolert. Men på grunn av at jeg bor så øde til.

Anonymkode: 2c1fa...65b

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har en veninne som er hysterisk. Lar ikke ungene gå ut eller noe. Vi bor på bygda, så karantenefolk er hjemme og det er lite folk generelt. Så vi er ganske skjermet. Hysteri, mener jeg😏

Anonymkode: 253fb...cb8

Er hun så dum at hun tror viruset svever i friluft?

Skrevet

Ja, vi har isolert oss fullstendig i tre uker nå og akter å fortsette til vaksine og/eller effektiv behandling er på plass eller til det ikke lenger er praktisk mulig. Mat har vi i hus; alle som fulgte med skjønte jo hvilken vei dette gikk lenge før vi ble bedt om å isolere oss. Vårt eneste store probleme er søppel. Foreløpig er det kaldt nok til å ha søpla på verandaen, men når sola begynner å varme må vi ut med den. Hvordan vi løser det gjenstår å se. Men enn så lenge gjør vi vår samfunnsplikt ved å unngå både å bli smittet selv og å smitte andre. Skulle ønske alle andre også i det minste gjorde et forsøk på det...

Hvorfor går dere ikke ut?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Apocalypte skrev:

Hvorfor går dere ikke ut?

For å unngå å bli smittet, selvfølgelig. 

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å unngå å bli smittet, selvfølgelig. 

Man blir ikke smittet i friluft.  Hadde vi blitt det hadde millioner av mennesker vært smittet.  Lar du alle  vinduer  og ventiler være lukket til enhver tid også uten grunn?  Og tror du at du lever i en hermetisk verden i huset ditt, luft utenfra siver inn i huset ditt konstant. Så hvorfor går du ikke ut?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

For å unngå å få viruset? Dvs at dere ikke går ut i det hele tatt? Hvordan gjør dere det med handling? 

Når ser dere for dere å gå ut igjen? Når vaksinen er kommet? 

Anonymkode: 05b47...44e

Har isolert meg helt ja. Har bestilt mat som kommer på døra til uka.

Kommer ikke til å ta vaksine om den kommer.

Anonymkode: de577...99a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har isolert oss for å ta hensyn til oss selv og andre. Men vi går å handler 1 gang i uken. Da er det nøye vask av hender og raskt inn og ut av butikken uten å komme nært noen andre.

Anonymkode: 1fc88...4e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du er vel klar over at du mest trolig blir smittet før eller senere, sant? I bare India har de gjort det sånn at de vil smitte flere hundre millioner og håpe på at de blir "immune". Problemet med dette er mange. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er vel klar over at du mest trolig blir smittet før eller senere, sant? I bare India har de gjort det sånn at de vil smitte flere hundre millioner og håpe på at de blir "immune". Problemet med dette er mange. 

Så lenge jeg holder meg inne så blir jeg forhåpentligvis ikke det.

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du også skjønner at luft utenfra siver inn i huset ditt?

• Liker 2
  • Opprett ny...