Gå til innhold

Sexleketøy #dilemma

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et aldri så lite "dilemma" angående et sexleketøy..

Kjøpte et nokså dyrt leketøy hvor meninga var å gi som valentinesgave. Imidlertid ble det slutt med hun jeg holdt på med noen uker før, og nå sitter jeg altså her singel, men allikevel ikke tomhendt igjen, akkurat. 😅

Spørsmålet er hvordan jeg skal kvitte meg med dette..

Jeg kan muligens selge det. Det er ubrukt og forseglet, ikke noe problem å selge billig heller, så antar at det skal gå relativt greit å kvitte seg av med det på denne måten. men problemet mitt her er at det må være anonymt, iallefall tilnærmet. Så annonse på finn.no under fullt navn er uaktuelt. Men det går kanskje an å selge anonymt der? Evt. andre plasser hvor det er mulig? 🤫

-Jeg har ikke noe lyst til å kaste det i søpla. Det kostet nesten 2000 kr og jeg synes det er for "fint" til å bare kaste, selv om dette er den enkleste løsninga rent praktisk. I verste fall havner den der, men aller helst ikke.     

Noen gode forslag der ute (eller liknende erfaringer)? 🙈 

Anonymkode: d0bc3...7e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke levere det tilbake til butikken? Hvis det er forseglet og du har kvittering.

Anonymkode: aac33...0fd

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke levere det tilbake til butikken? Hvis det er forseglet og du har kvittering.

Anonymkode: aac33...0fd

Angreretten har dessverre gått ut for en stund siden. Dessuten kjøpte jeg på tilbud og mistenker at også det kan bli et problem. Men jeg kan jo forsøke å høre med butikken, egentlig. Takk for svar 🙂

Anonymkode: d0bc3...7e8

Skrevet

Hadde du skrevet med nic, hva du hadde kjøpt, og omtrent hvor du bodde, så kan det jo hende en av kg brukerne var interessert? 

• Liker 1
Skrevet

Lag en ny konto på finn og selg det der.

AnonymBruker
Skrevet

Behold det i skuffen uåpnet, og la den neste få glede seg over det. 

Anonymkode: df1fb...cb8

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Om mulig, bruk det selv.

AnonymBruker
Skrevet

Så det var ei dame som bøtta ut uåpnede sexleketøy på fb på ei stor lokal kjøp/salg/bytte her sist uke .. 

Hu fikk endel kommentarer 😂

Anonymkode: a105c...390

Gjest Alterego666
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hu fikk endel kommentarer 😂

Det er sikkert barnemat mot alle PMene hun fikk litt utpå fredagskvelden....

AnonymBruker
Skrevet

Registrer seg på fetlife for eksempel, der finnes det en del kjøp/salg grupper. 

Anonymkode: 1576f...45c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...