AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Eller er det stortsett bare sex da? Ikke hatt elsker før. Ikke funnet kjæreste. Anonymkode: ef5bc...b05
SnillScorpion Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 Kommer an på menske man treffer da. Du kan jo alltid avklare/avtale preferanser på forhånd. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Det spørs.Hvor mye og hvilken type kos har du behov for? Anonymkode: e49c6...15e 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 Min elsker dekker mitt kosebehov. Men dette var avklart før vi møttes. Vi bor i to forskjellige byer, og har barn på hver vår kant. Er single begge to. Når vi møtes er det i barnefrie perioder. Vi har sinnsykt mye sex, men gjør andre ting sammen og. Vi har ikke sex med andre. Vi ønsker begge en seksuell relasjon, men i tillegg en relasjon som gjør at vi blir kjent med hverandre som mennesker. Men uten de forpliktelsene som kommer med å være kjærester. Det er jo bare å være åpen om hva du ønsker, og se om det finnes noen der ute som ønsker det samme. (Vi møttes online) Anonymkode: 5f115...092 1
Gjest Familytree Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 Jeg har samme behovet. Hvis du finner svaret, gi meg noen gode tips❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå