Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 15. juni 2005 #1 Skrevet 15. juni 2005 Noen som har sett den, og kan fortelle hvordan den er? Hørt den ikke er så bra... en kamerat av meg ga den terningkast 3...
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2005 #2 Skrevet 15. juni 2005 pikken til brad pitt er ikke så stor, nei. Så jeg gir den en 2.
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2005 #3 Skrevet 15. juni 2005 pikken til brad pitt er ikke så stor' date=' nei. Så jeg gir den en 2.[/quote'] Oh, ser man Pitt naken i filmen? Er ikke så begeistret for Jolie, men hvis det er nakenhet, så... (Ja, veldig tydelig at jeg er alene i sommerferien..)
Gjest kenneth Skrevet 15. juni 2005 #4 Skrevet 15. juni 2005 Noen som har sett den' date=' og kan fortelle hvordan den er? Hørt den ikke er så bra... en kamerat av meg ga den terningkast 3...[/quote']Jeg har aldri skjønt spørsmål a la dette, og folk som går til videoforhandleren og spør utleieren "er denne filmen bra?". Folk har da vitterlig forskjellig smak? Eksempelvis ble jo "Naboer" hauset opp, så da tenkte jeg "joda, hvis alle de folkene synes den er bra, så må det jo ligge noe i det". Men, hva var mitt inntrykk? Jo, en møkkakjedelig film, som til tross for sine 1:20 føltes dobbelt så lang. Personlig synes jeg coveret skriker om avstand, men det er nå en gang min forutinntatte mening, basert på et bilde... (Tror jeg har til gode å se en bra film hvor man på coveret benytter primitive sex-stunts for å skape oppmerksomhet)
Lillesøster Skrevet 15. juni 2005 #6 Skrevet 15. juni 2005 En kollega sa i dag til meg: ikke gå på den, den er ikke verdt det.
-Fisken- Skrevet 15. juni 2005 #8 Skrevet 15. juni 2005 Jeg likte den! Terningskast fem! Det ville jeg også gitt den.
Klips Skrevet 16. juni 2005 #9 Skrevet 16. juni 2005 Det er nok kjekt å vite litt om hva slags smak de som anbefaler en film har, ja. Charlies Angels for eksempel synes jeg er helt sinnsykt herlige actionfilmer, men jeg tviler på at alle deler den oppfatningen. Alle elsker Mary synes jeg var så elendig at jeg så slutten med hurtigspoling, og den synes jo "alle" var så himla morsom. Mr.&Mrs. tror jeg nok jeg må se og finne ut av selv.
Gjest Mrs Pitt Skrevet 16. juni 2005 #10 Skrevet 16. juni 2005 Jeg likte filmen veldig godt. Ren og god underholdning. Personlig syntes jeg Angelina var litt vel lik Ms Croft, karakteren hadde ingen dybde. Brad var flott, men han begynner vel å bli såpass voksen at han ikke tar seg selv så høytidelig lengre.
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 16. juni 2005 #11 Skrevet 16. juni 2005 Så den i går da... var ikke over-imponert. Synes forsåvidt det var en tøff film, vet ikke hvorfor jeg ikke ble mer engasjert jeg. Det var noe som mangla for at det skulle blir skikkelig spennende føler jeg. Er litt kresen når det gjelder filmer jeg. Det ante meg at jeg ikke ville synes denne var så bra.
Gjest Virvel Skrevet 17. juni 2005 #12 Skrevet 17. juni 2005 Jeg syntes den var skikkelig kul, jeg. Passe enkel underholdning. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå