Gå til innhold

Håper jeg slipper å ta den der testen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig ikke jeg blir smittet, tror ikke jeg klarer å ta den der testen. Jeg er skikkelig pysete, og tror jeg hadde skreket som en liten unge hvis jeg måtte få en q-tips langt oppi nesen, grøss. Jeg jobber i helsevesenet, så er vel pålagt å ta testen hvis jeg blir forkjølt eller får andre symptomer?

Anonymkode: 4c0a1...ccc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobber du i helsevesenet og er så pinglete og umoden? 

Anonymkode: 93992...47b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig ikke jeg blir smittet, tror ikke jeg klarer å ta den der testen. Jeg er skikkelig pysete, og tror jeg hadde skreket som en liten unge hvis jeg måtte få en q-tips langt oppi nesen, grøss. Jeg jobber i helsevesenet, så er vel pålagt å ta testen hvis jeg blir forkjølt eller får andre symptomer?

Anonymkode: 4c0a1...ccc

Nei det er du ikke,  det er mangel på test-kits og langt fra alle helsepersonell blir testet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått q-tips i nesa i forbindelse med en operasjon. Er ikke så ille.

Anonymkode: d8c80...830

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt en slik test tidligere. Er ikke noe å bekymre seg før, raskt og smertefritt!

Anonymkode: d1cd8...088

AnonymBruker
Skrevet

Den er ubehagelig, ja, men det er fort gjort. 

Anonymkode: b022f...191

Skrevet

Tok testen for få dager siden. Litt ubehag i tre sekunder. Er ikke traumatisert.....

AnonymBruker
Skrevet

Ble ikke brukt q-tips på meg, var en liten børste. Det var ekkelt, ikke vondt. Det er så lite at det er ikke noe man må "klare" og det sier jeg som er en pyse selv. Å bli kløpet i armen er verre.

Man trenger ikke gjøre noen ting, bare møte opp, gape litt og stå stille, så ordner legen resten. 10 sekunder etterpå er man ferdig og drar hjem. Ikke gjør det til noe større enn det er. :)

Anonymkode: a2061...885

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt testen. Ubehagelig ja, men det går jo raskt over. Og det er jo ikke vondt i ettertid.

Anonymkode: d7458...66a

• Opprett ny...