Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei! Jeg har altså nettopp observert rakkerunge av mitt eget vesen, meg sjøl altså, i å forelske meg i en mann som jeg aldri har møtt før og vi har ikke sett hverandre og det er ikke vits å forklare, det er bare rett og slett sprøtt. Jeg er love sick... 

Han er musiker og Jeg tror at alle sangene han lager er til meg!(De èr faktisk det...!!!) 

Ok I know I know I know... hjelp. 😛

Når jeg leser dette ser jeg bare hvor sprøtt det er...og jeg får trøste meg med å innse det 😛

(og dette er til og med sant 😂

Anonymkode: ce773...714

AnonymBruker
Skrevet

Cool story bro

Anonymkode: d6f14...d67

AnonymBruker
Skrevet

Den siste sangen skriver han "I feel you too". Ironisk..og jeg blir selvsagt sånn helt ør av det hele.

😂

Jeg måtte bare få det ut. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Justin Bieber har endel kjærlighetssanger, ja

Anonymkode: c8a1b...773

AnonymBruker
Skrevet

Rapportert pga overskrift. 

Anonymkode: 0a850...4d0

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rapportert pga overskrift. 

Anonymkode: 0a850...4d0

Hva? 😛

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en psykose. 😊 

Anonymkode: 1d1e2...efc

AnonymBruker
Skrevet

Dette er min første tråd her på årevis og KG er sprøere enn meg til tider hvertfall ass 😂

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en psykose. 😊 

Anonymkode: 1d1e2...efc

Forelskelse er nettopp det da

Anonymkode: 246f6...384

Skrevet

Hei trådstarter! 

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...