Gå til innhold

Kvinnelig blogger mener menn bør kreve mye mere penger for å donere sæd, og aller helst droppe det.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En dansk kvinnelig blogger mener menn undergraver sitt eget eksistensgrunnlag gjennom sæddonering. Stadig flere yngre kvinner velger bort menn, og skaffer seg heller barn gjennom sædbanker. Hun oppfordrer menn til å krever mere penger, spesielt de som er veldig attraktive, atletiske eller intelligente. Er hun ironisk, eller hva? 

https://ekstrabladet.dk/nyheder/megafonen/hundragens-raab-til-maend-kom-ind-i-kampen/8041384

Anonymkode: a9a5d...fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er for så vidt interessant poeng; hvis menn donerer sæd og menn, gjennom velferdsstaten, også tar regningen ender en jo opp med å gjøre seg selv mindre relevant og nødvendig. Samtidig ønsker nok de aller fleste kvinner en partner og en far til sine barn, så jeg tror ikke denne typen "nødløsninger" kommer til å utkonkurrere menn generelt med det første, selv om det nok vil være tilfeller der det skjer. 

Samtidig tenker jeg det viktigste kravet menn kan stille er at klinikkene stiller krav til kvinnene som skal befruktes. I disse tilfellene vil tross alt en kvinne som aldri har lyktes i å etablere et samliv med et annet menneske kunne bli mor til ens barn, og for min del ville det i alle fall vært viktig at vedkommende ble vurdert med tanke på både forsørgerevne og personlig skikkethet. En skal kanskje ikke være til stede i barnets liv, men det er tross alt ens biologiske barn det er snakk om. 

Endret av herzeleid
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

En dansk kvinnelig blogger mener menn undergraver sitt eget eksistensgrunnlag gjennom sæddonering. Stadig flere yngre kvinner velger bort menn, og skaffer seg heller barn gjennom sædbanker. Hun oppfordrer menn til å krever mere penger, spesielt de som er veldig attraktive, atletiske eller intelligente. Er hun ironisk, eller hva? 

https://ekstrabladet.dk/nyheder/megafonen/hundragens-raab-til-maend-kom-ind-i-kampen/8041384

Anonymkode: a9a5d...fff

Vi velger ikke bort menn. Vi blir valgt bort.

Menn er altfor kresne og skal ikke ha barn før de er nærmest 50 så da blir ting slik.

Jeg er 32 og dermed uaktuell for menn flest(kvinner over 30 er jo verdiløs søppel) og hvis jeg vil ha barn så blir det ved å fryse ned egg i Barcelona eller donasjon. Eventuelt finne et homofilt par.

Er ikke lett når menn er som de er.

Anonymkode: 2f406...b28

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...