Gå til innhold

Noen folk er så irriterte om dagen 🤣

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på butikken to ganger etter at korona brøt ut for fullt. 

Butikktur nr 1: en dame er i telefon med tilsynelatende sin mann. De krangler høylytt på telefonen og hun brøler ut: HVA ER DET VI SKAL HA, KAN DU BARE SVARE!? ... ÅÅH HVA ER DET VI SKAL HA SIER JEG..... JA MEN FY FAEN, KAN DU IKKE BARE SI HVA VI SKAL HA?! .....HERREGUD, KUTT UT, HVA ER DET VI SKAL HA, HVA ER DET VI SKAL HA, HVA ER DET VI SKAL HAAAAAA?! (Og sånn fortsatte det i 10 min) 

Butikktur ne 2: en mann og en dame handler sammen, hun sier at de mangler gulost til retten de skal lage og han sier: ja, men vi har jo sånn hytteost da. Hun: herregud.... vi kan da ikke bruke HYTTEOST til den retten. Er    det   muuulig. 

Jeg går vidre i butikke og støter på et annet par som handler.. hun sier: vi trenger tomatsaus. Også går han å henter 5 sånne små bokser med tomatpure og sier: det holder vel med disse her? Og dama sier: ååååååååhh.... neeeeei, nei, nei,nei, NEI! også går han lutrygget tilbake og legger det ifra seg igjen. 

Jeg har ALDRI opplevd sånne ting på butikken før, og før gikk jeg på butikken hver dag! Jeg klarer så vidt å la være å le, er jo som om jeg står midt i en eller annen komedie 🤣 er dette noe som går omdagen eller??? Flere som har noen historier? 

Anonymkode: cea58...507

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i butikk og sånn er det til vanlig og 

Anonymkode: 28ef1...1cf

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i butikk og sånn er det til vanlig og 

Dere har mye å snakke om på pauserommet skjønner jeg ? 😅

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere har mye å snakke om på pauserommet skjønner jeg ? 😅

Tenker jo mitt, men glemmer det like fort som jeg «kom over» det. Folk er rare dyr :) 

AnonymBruker
Skrevet

Usikkerhet, redsel, uvitenhet. Da blir folk sinte. Ikke så rart egentlig. Så la folk og dere selv bli litt sinte, men ha i bakhodet at det er fordi vi står i en situasjon vi aldri har gjort før. 

Anonymkode: 82d3a...d62

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker det på hvordan folk kjører nå. Jeg pleier å handle ganske sent på kvelden, en tid da det er lite folk ute og de har lite hastverk. Nå har jeg merket at de kjører oftere opp i rompa på meg, det er flere biler og de virker mer stresset.

Anonymkode: e6e9a...a80

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg var og handlet, føltes det mer som en slags taushet. Ingen snakket, ingen så på hverandre, alle gikk rundt med sitt eget.

Anonymkode: 0c636...ccb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk aldri vært vitne til slik oppførsel på butikker i hele mitt liv. Selv ikke nå for tiden. Nå er det mer av 2 ulike typer personer.

1, den typen som presser seg inntil butikkhylla for å komme lengst mulig unna deg for å ikke gi eller få smitte.

2, den typen som smyger stille opp bak deg og som er ca 20 cm unna deg når de så velger å smyge seg forbi og late som om de ikke så deg, enda du holder god avstand til alle foran deg. Felles for den siste er at dette var 2 unge personer som ikke så ut til å tenke seg om i det hele tatt. Virker som om de tenkte mer på å fylle handlekurven enn smitterisikoen.

Anonymkode: 041a2...33b

• Opprett ny...