Gå til innhold

Folk burde få mindre sommerferie siden de har ferie nå!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere om mindre sommerferie? Tror dere det blir sånn? Det ville i det minste vært bra for statsøkonomien..

Anonymkode: f9ee1...6ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det forutsetter at det ER noe å jobbe med, da...

Og til spørsmålet ditt: nei, jeg tror ikke det blir sånn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke heldiggriser har ferie nå? Jeg kjenner ingen. Alle jeg kjenner er imidlertid innforstått med at det sannsynligvis ikke blir noen påskeferie.

Anonymkode: 5b90c...18d

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sånn at det er ferie nå, altså. Om du tror det, har du misforstått.

Anonymkode: ed4c2...58e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

At man kanskje skulle droppet ferien i år for å smøre de økonomiske hjulene? Kanskje. Men jeg kjenner i grunn ingen som har ferie nå. Kjenner mange permitterte, og mange av dem har barn som er hjemme nå og må aktiviseres både mentalt og fysisk under merkelige forhold. Det er ikke ferie. Heller ikke de barnløse permitterte, som nå engster seg og ikke får dratt noe sted, har ferie. Så hvis ferien skal droppes er det i alle fall ikke fordi folk har ferie nå - for det har de ikke.

Anonymkode: 1ae0d...3b0

• Liker 8
Skrevet

Er det en uføretrygded som sier dette eller i og med at det ikke gjelder deg?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dobbeltarbeidende: hjemmekontor + hjemmeskolelærer. 🤪

Tror jammen jeg skal kreve dobbelt så lang sommerferie i år!

Anonymkode: fd25d...84c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er langt i fra alle som har ferie nå. Mange har hjemmekontor. Mange av dem må også samtidig ha hjemmeskole med barna.

Jeg er enda i full jobb, da jeg har en samfunnskritisk jobb, vi har mer å gjøre nå pga. all hamstringa til folket.

Mange av dem som nå sitter hjemme, ønsker ikke å være der. Det er ikke en ferie. 

Anonymkode: 53efe...0f4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke noe ferie! Har fortsatt skole...

Anonymkode: aec52...44d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber fortsatt for fullt, det gjør alle mine kollegaer også. Vi møter opp på arbeidsplassen å jobber som vanlig. Gleder meg til min sommerferie, selv om den sannsynligvis blir tilbragt hjemme. 

Anonymkode: ae826...c2f

AnonymBruker
Skrevet

Folk har ikke ferie...noen har hjemmeskole, hjemmekontor osv

Anonymkode: 8c768...432

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ferie? 

Anonymkode: 28d29...55e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke med deg, men jeg jobber! Jobber hjemmefra, og i en ekstremt vanskelig tid for bedriften er det mye kriser som må løses og finnes ut av for å holde hjulene i gang, samtidig som jeg holder hjemmeskole og passer en to åring..og det er innspurt mot (Hjemme)eksamen for deltidsstudiene mine.. Absolutt ikke ferie!

Anonymkode: 296dd...652

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sykepleier her. Ferie blir neste år kanskje?

Anonymkode: 45a17...3aa

• Liker 4
Skrevet

Hjemmmeskole, hjemmebarnehage og hjemmekontor. Ferie?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har ferie? Jeg er fortiden både konsultent fra 8-15.30, og barnehagelærer og lærer fra 7-19, så jeg vil gjerne ha ferien min i sommer. 

Anonymkode: 0de98...0bc

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du har misforstått, begrepet ferie.

AnonymBruker
Skrevet

100% hjemmekontor samtidig som jeg leker barnehage for to små barn, ferie? Absolutt ikke.

Dessuten; Hvis vi ikke skulle hatt ferie i sommer; Skal barnehagene også holde åpent da, slik at noen kan passe barna våre? 

Anonymkode: eefa8...9d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir vel tvert imot sånn at alle de som skulle på ferie nå heller jobber hjemmefra og sparer ferien til siden. Er vel ingen som vil bruke opp feriedagene sine på å sitte hjemme og såvidt ha lov til å handle.

Anonymkode: 60458...6ea

• Liker 1
Gjest Tutte
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om mindre sommerferie? Tror dere det blir sånn? Det ville i det minste vært bra for statsøkonomien..

Anonymkode: f9ee1...6ff

Hva får deg til å tro at dette er ferie? Veldig mange sitter med jobb hjemmefra og barn samtidig. De fleste fortjener derimot en ferie når dette er over.

• Opprett ny...