Gå til innhold

Polentur på våren, informasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har de avlyst eller utsatt? Er jo mange 10.klassinger som skal på tur. Vi har betalt 3000 kr i depositum allerede. Turen er i uke 41 for oss. Ingen vet noe. Hele turen er på 9000 kr så hadde vært greit å vite. Er vel de som reiser i mai og?

Anonymkode: eecfe...587

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De kan jo ikke svare enda, ingen vet hvordan det er da. Naturlig nok. 

Her skulle tenåringen reist i juni. Avlyst. 

Anonymkode: 8ddf5...9c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De kan jo ikke svare enda, ingen vet hvordan det er da. Naturlig nok. 

Her skulle tenåringen reist i juni. Avlyst. 

Anonymkode: 8ddf5...9c4

Jeg skulle ønske de avlyste her og. Er jo 6 mnd til, men mange har jo gått ned i inntekt, mistet jobben eller permitert ergo turen er dyr.

Skrevet

uke 41....det er oktober, høst, og ikke vår...noe ikke stemmer her. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, Energidronning skrev:

uke 41....det er oktober, høst, og ikke vår...noe ikke stemmer her. 

Ja siden de til våren avlyser så burde de til høsten og. Synes jeg. Jeg håper de avlyser.

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja siden de til våren avlyser så burde de til høsten og. Synes jeg. Jeg håper de avlyser.

Det er da litt forskjell på vår og høst. Det er få uker til april, og over 6 måneder til uke 41. Er naturlig at de drøyer noen uker med å ta en beslutning ang. turen i høst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk har ikke råd og busselskapet går konkurs. Ikke vet vi om der er hotell åpne. Polen kan ha mange døde og krasjet land selv. Nei jeg tviler på det blir tur. Vi står gjennom en stor krise fremover. 

AnonymBruker
Skrevet

Det blir garantert ikke noen turer til utlandet i løpet av våren eller sommeren. Det eneste spørsmålet er om og evt. hvor mye penger dere kan få tilbake.

Anonymkode: 2b05a...a82

• Opprett ny...