Gå til innhold

Nå tror jeg ikke lenger på de italienske tallene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Italia er det landet som ifølge statistikken mistet mest folk til viruset. De har dobbelt så mange smittede som USA og Tyskland for eksempel, men tallene i de to sistnevnte landene er markant lavere. Det samme gjelder Kina - mye større antall smittede, men færre døde. Det er noe der som ikke stemmer. 

Samtidig som det ikke er noen nye dødsfall i Norge på to dager. Totalt har det dødd 7 mennesker her med gjennomsnittsalder på 89 år. Noe er galt fatt. 

Anonymkode: 52280...009

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

image.jpeg.1800017ae84f4ea07f48c5a0f69e3177.jpeg

Anonymkode: 7026d...c15

• Liker 32
Skrevet

Det sier jo litt om hvor alvorlig situasjonen er når folk slutter å tro på tallene.. 

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet

Det øker stadig i Spania og, om en uke er det italienske tilstander der. Eller tror du ikke på det heller?

Anonymkode: def26...b9d

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, addict skrev:

Det sier jo litt om hvor alvorlig situasjonen er når folk slutter å tro på tallene.. 

Vel, de tester ikke en gang så mange folk per dag. De obduserer heller ikke de døde. De fleste er eldre som dør i sitt eget hjem. Hvordan kan de påstå at alle sammen døde av viruset? 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er det som skjer når helsevesenet ikke har kapasitet til å behandle. 

Bli hjemme. 

Anonymkode: 47634...8ea

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er det som skjer når helsevesenet ikke har kapasitet til å behandle. 

Bli hjemme. 

De fleste i Italia døde hjemme. For øvrig slutt med hakk i plata. Vi er hjemme alle sammen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De fleste i Italia døde hjemme. For øvrig slutt med hakk i plata. Vi er hjemme alle sammen. 

Jeg så veldig mange ute i dag, jeg. Fra vinduet mitt. 

Selv om du er flink og holder deg hjemme så må du ikke tro at alle gjør det. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så veldig mange ute i dag, jeg. Fra vinduet mitt. 

Selv om du er flink og holder deg hjemme så må du ikke tro at alle gjør det. 

Men hvorfor ber du meg om å bli hjemme når du ikke vet noe om meg? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor ber du meg om å bli hjemme når du ikke vet noe om meg? 

Kanskje det var en generell oppfordring til andre som leser tråden. Alt handler ikke om deg, vet du. 

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det var en generell oppfordring til andre som leser tråden. Alt handler ikke om deg, vet du. 

Kutt ut!!!!

Anonymkode: 80e8e...14e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du svarte til meg. Og slutt med hersketeknikk. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

CEO-Magazine-Ostrich-strategy.jpg

Anonymkode: 35ac9...d2f

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Italia er mindre enn enn Norge i størrelse og har 55 millioner flere mennesker. 23 % av befolkningen er eldre enn 65 år. Og de antar at smitten kom dit i starten av januar og tiltak satt i gang i starten av mars.

Bare et par teorier...

Anonymkode: 79963...0da

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så lett å se mønster i alle trådene du svarer på, for du slutter dem med «,vet du» 😂😂😂

hersketeknikk bryr vi oss ikke om

Anonymkode: 56b6f...f8f

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Italia er mindre enn enn Norge i størrelse og har 55 millioner flere mennesker. 23 % av befolkningen er eldre enn 65 år. Og de antar at smitten kom dit i starten av januar og tiltak satt i gang i starten av mars.

Bare et par teorier...

Anonymkode: 79963...0da

I tillegg har de jo ekstremt mange syke på ett og samme rom på sykehuset! På nyhetene i går var de jo inne på et 8mannsrom, om ikke et timannsrom...

Anonymkode: a8ffc...297

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dette bare er et massemedia-skapt virus for å få oss alle inni frykten? At de eldre døde, kan i hovedsaklig være naturlig død. ;)

Anonymkode: e3484...207

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Media og politikerne må jo sørge for å skremme flest mulig mest mulig. Siden det ikke er kjangs i havet at så mye som en brøkdel av de avdøde blir obdusert, så bare antas det over en lav sko at Korona var dødsårsaken. Tallene er dermed høyst upålitelige, for ikke å si ubrukelige. Det kan jo være en av grunnene til at Italia har høyest dødelighetsprosent også.

Anonymkode: b3c8a...c04

• Liker 6
  • Opprett ny...